Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
åh, vi kanske ska bli facebook kompisar??? Eller jag vet inte, det kanske är askorkat...
Vi har en hemsida samt ett infoblad. Det vi har med är tips på boende, vägbeskrivningar, önskelista (ramsa om att vi har allt vi behöver.. :)), kontaktuppgifter till oss och till värdarna. På hemsidan har vi även lite info om oss, våra värdar, vårt brudfölje och ska sätta in foton och info om vår bröllopsresa när allt är klart.
Vi har ingen bröllopssida.
Hälften av våra gäster är släktingar och många av dom har ingen dator så vi skippar nog det
hohoho tom min mormor 85 år har dator och har varit inne på vår sida...
Ok tack! Vi har en bröllopshemsida, mest med information om Stockholm och hotell etc. för gäster som kommer ifrån andra länder. Men vi ville ändå skicka med ett litet infoblad i inbjudan.
Min farmor är 78 och har också varit in och kollat :) Hon har fyra teknikintresserade söner ;)
Idag har vi bokat och betalt en del av våran bröllopsresa.
Känns så mycket verkligare nu när vissa saker faller på plats
Härligt! Vart ska ni åka?
New York i 7 nätter.
Kommer att åka ca 1 vecka efter bröllopet.
Ska ni åka på någon bröllopsresa?