Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Det har jag inte ens hört talas om, flerfärgad diamant! Det måste jag kolla upp! Kostar de ung. samma som "vanliga" diamanter? Kollade på en rosa diamant, men de kostar ca 4ggr så mycket som en vanlig...
Åh, det låter verkligen fint iaf! Även om man inte vill lägga så mycket pengar på det nu så kan man alltid byta ut stenarna senare om man vill! På bröllopsdagarna efteråt t.ex.
Jag försöker få någon slags ordning på allt som skall göras innan bröllopet med hjälp av planeringskalendern här på denna sida, men det är så omständigt att hålla på och flytta upp och ned en plats i taget osv. Någon som har några smidigare tips?
kan tyvärr inte hjälpa dig...använder den inte.
Hur håller ni koll på allt som skall göras? Jag känner att listan börjar bli lite väl lång nu och måste "strukturera" på något vis, allt är liksom ett stort virrvarr just nu!
Merparten är klart på sätt och vis.
Vi har bokat VF, lokal för vigsel/fest med mat och tårta, mina kläder, tösens kläder, vet hur brudbukett ska se ut, rum för natten ;) m.m.
Vad som är kvar är karlns kläder, musiken, caketoppern, utskick av kort...
Vi har valt att inte ha så traditionellt bröllop ex skippat bordsplacering, festprogram etc. så grunden är klar.
Åh vad härligt att ha allt klart så långt innan! Hur hinner ni?! Måste börja ta tag i allt känner jag, men det är liksom så MYCKET!