• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • andbeyond

Våra inbjudningskort har varit ute i en vecka, fått 1 svar än så länge.. de får väl skynda sig, är ju bara några månader kvar! ;)

I påsk ska vi till Örebro och lokalen där vi ska vara för att mäta och spåna om hur vi ska dekorera stället samt hur vi kan placera dem vid borden och var allt ska stå osv. Ska verkligen bli SÅ kul! :)

• Birana

Idag tackade min lilla tärna nej, från ingenstans. Min egen syster!! Utan förklaring på mail dessutom :( Helt oväntat, helt chockad, sviken och besviken. Varför ska sånt hända överhuvudtaget. kan inte folk anstränga sig för andras skull??

• Nippran
    Birana skrev 2009-04-02 21:53:24 följande:
    Idag tackade min lilla tärna nej, från ingenstans. Min egen syster!! Utan förklaring på mail dessutom :( Helt oväntat, helt chockad, sviken och besviken. Varför ska sånt hända överhuvudtaget. kan inte folk anstränga sig för andras skull??
    Vad tråkigt! Jag kan tänka mig att hon kanske blev skrämd av uppgiften..? Min bästa vän vill ex inte vara tärna, avskyr att stå i rampljuset vid sådana tillfällen.
  • Ozziechick

Nej egentligen måste vi inte ha det, men tjejen som skall vara toasmadamme vill gärna ha någon med sig och det är ju roligare att göra så som de känner sig bekvämast med! Och någon toastis vil vi ha, som styr upp lie grejer vi planerat under middagen och så. Det kan ju vara två tjejer, men kan inte komma på någon.

Fru Wi skrev 2009-04-02 08:47:02 följande:

Men vad trist! Varför då? Och måste ni ha en toastmaster?
    [/citat]

• Ozziechick
    Birana skrev 2009-04-02 21:53:24 följande:
    Ja, jag tror också att hon kanske blev lite för nervös! Isf kanske det inte är så roligt att ha en tärna som oroar sig för uppgiften? Hellre satsa på någon som verkligen tycker att det är roligt, helhjärtat! Du kanske kan fråga henne och reda ut saken så att det inte blir en källa till irritation!
  • Prazzen

Birana: Förtår om du blev ledsen och besviken.
    Oavsett vilken anledning hon må ha så kunde hon ju ha ringt istället för att skicka mail.

Jag fick idag hem en bekräftelse från kyrkan om att våran vigsel är inbokad. Oj va ännu mera verkligt det blir när man läser det på papper

• Ozziechick

Prazzen: Åh vad spännande! Har ni bestämt hur vigseln kommer att vara?

• Prazzen
    Ozziechick skrev 2009-04-02 23:34:46 följande:
    Prazzen: Åh vad spännande! Har ni bestämt hur vigseln kommer att vara?
    nej inte riktigt
    själv då?
  • Ozziechick

Andbeoynd: jag vet hur du känner dig! Man vill ju gärna ha svar NU! =) Så att man kan börja planera vart de skall sitta osv! Vi har 52 som svarat ja hitills, 1 nej.

• Ozziechick

Ja, vi har bokat lokal men inte bänkar ännu (bogerlig vigsel i ruin). Har frågat en solist om sång och en som kan spela piano och båda har sagt ja men har varken kommit på ngra bra låtar eller hittat ett billigt elpiano till uthyrning ännu. Saknar också transport. Börjar faktist känna mig lite stressad, trots att det är ett tag kvar!

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09