• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • Prazzen

Hahaha är nog bäst det

Jo vi har ju tid på oss fast jag måste erkänna att jag känner ett sug i bebistarmen redan nu.

• Nippran

Jag har mer eller mindre velat skaffa barn men jag är aningen petig vad gäller karl att skaffa barn med. Partnern blir synad med lupp.
    Jag har väl hela tiden haft inställningen "blir det så blir det". Jag har haft bonusbarn i tidigare förhållande också.

• Prazzen

låter som sunt tänk tycker jag
    du är en klok ungdom du!

• Nippran

Ja, en vis liten gumma minsann :)
    Behöver dra mig till kojs, plikten kallar imorgon också.
    Du får ha det så gott!!!

• Prazzen

Glad påsk alla 22 augusti brudar därute

• Nippran

Detsamma! Hoppas att du får en riktigt skön helg!

• Myzelf Lina

Den 22/8 bär det av för mig och min Filip också! Wiiiie!!! :D
    Glad påsk till er!!

• Prazzen

Nu har jag vikt klart alla favours askar.
    Får nästan lite ångest då jag snart inte har något att pyssla med hemma på kvällarna

• Nippran
    Prazzen skrev 2009-04-13 22:31:23 följande:
    Nu har jag vikt klart alla favours askar.Får nästan lite ångest då jag snart inte har något att pyssla med hemma på kvällarna
    *S*...du lär säkert komma på något att göra. Har du fått iväg inbjudningskorten?
    Mina är som sagt...hrm...sena. Men de är klara så de kommer att postas imorgon.
  • Prazzen

våra ligger o "marinerar" sig lite till

Ska bara få ett pris på övernattning för gäster som reser hit o sedan ska vi skicka dom

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09