• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • Nippran

Så sant! Det känns riktigt kul när svaren dyker upp och man kan bocka av dem i listan.
    Jag har dock fått beskedet att en av mina närmsta vänner kanske inte kan komma. Hennes mamma och moster firar sin 60-års dag samma dag och den kan de inte flytta på :( Men hon ska se om hon kan hoppa över deras dag...skulle visst vara avhängigt om hennes bror skulle gå eller ej...

• Prazzen

hoppas det löser sig med din kompis.
    Vissa personer vill man ju bara måste komma på ens bröllop

• Nippran

Ja, det hoppas jag med! Dessutom är hon även min frisörska...men det går ju alltid att hitta någon annan som fixar håret men inget kan ersätta henne som vän.
    Hur går det med din övriga planering?

• Prazzen

jo det går framåt men sakta
    men snart är det bara 4 månadet kvar ju

Hur går det själv då?

• bröllpsplaner

Hoppar in i tråden här, ska nämligen oxå till altaret den 22/8 i Hörkens kyrka som ligger söder om Ludvika(dalarna). Har tyvärr inte kommit så långt med våra planer än

• Nippran

Jo, det är väl på det stora hela nästan klart.
    Jag har i dagarna fixat mina underkläder :)
    Det som är kvar är m2bs skjorta, ev skor, manschett knappar, slips. Ev frisörska, kolla av dukningen/dekorationen - har bl.a. köpt murgröna som ska få växa till sig, beställa brudbuketten samt tärnbukett och corsage.
    Jag vet inte vad mer som ska fixas just nu som jag kan komma på. Vi ska skicka in alla papper i nästa vecka.

• Nynaeve

Hej!
    Gifter mig den 22/8 2009 jag också. Vi ska ha vigsel i botaniska trädgården i Uppsala. Några inbjudningar har vi inte fått ut än, men de ska beställas i nästa vecka.

• Nippran
    Nynaeve skrev 2009-04-23 17:34:14 följande:
    Hej!Gifter mig den 22/8 2009 jag också. Vi ska ha vigsel i botaniska trädgården i Uppsala. Några inbjudningar har vi inte fått ut än, men de ska beställas i nästa vecka.
    [/citat]
    bröllpsplaner skrev 2009-04-21 22:31:15 följande:
    [citat]
    Hoppar in i tråden här, ska nämligen oxå till altaret den 22/8 i Hörkens kyrka som ligger söder om Ludvika(dalarna). Har tyvärr inte kommit så långt med våra planer än
    Välkomna in hit!
  • Prazzen

Kul med ännu mera 22 augusti brudar

Hmm vi köpte radhus igår.
    haha lite fel tajming med tanke på bröllops och sparande men vi kunde bara inte låta bli.

• NinahThomas

Hoppar in här - blir nog en 22/8 brud istället för 29/8...ändringar i planeringen pga. festlokal.
    Som TUR ÄR så har jag inte hunnit skicka iväg inbjudningarna än- ibland är d bra o vara långsam.

Nu känns det som vi står på ruta 1 igen och får börja om m allt...KAOS! Lokalen finns då men ingen bra catering..osv...

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09