• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • Nippran
    Prazzen skrev 2009-04-13 22:52:35 följande:
    våra ligger o "marinerar" sig lite till Ska bara få ett pris på övernattning för gäster som reser hit o sedan ska vi skicka dom
    Då ligger de gott.
    Ska ni stå för även övernattning för era gäster?
    Vi lade till ett konto för kuvertavgiften idag så att folk inte behöver tänka på det på själva dagen samt att det slipper bli en lång ringlande kö i baren för betalning av maten.
  • Prazzen

Smart idé med en speciellt konto.

Nej vi ska inte stå för övernattningen.
    Men tänkte rekommendera dom som övernattar att göra det på samma hotell som vi ska ha bröllopsnatten på.
    Så kan man äta frukost tillsammans dagen därpå

• Nippran

Ja, Vi tänkte på hur krångligt det skulle bli med ca 70 betalande gäster samtidigt..puh.
    Vi har också tänkt att rekommendera folk till samma hotell som oss. Det kan vara trevligt att äta frukost ihop. Vi har ordnat med utcheckning för oss kl 14 istället för kl 12.

• Prazzen

aaa det kan man ju göra
    Ska kolla det med vårat hotell oxå.

Har ni skrivit med på inbjudan om eran tanke med gemensam frukost dagen därpå?

• Nippran

De flesta hotell brukar vara förstående för senare utcheckning...vill ju kunna mysa lite till.
    Vi har inte skrivit med det i inbjudan men kommer muntligen tala om det för dem som kommer mer långväga.

• Ozziechick

Min klänning kom idag!!! Helt underbar!!! Passar perfekt och är väldigt välgjord! Kan verkligen rekommendera Landybridal.com!

• Prazzen

Åh va roligt.
    Har du någon bild?

• Ozziechick

Nej, jag har tyvärr inte det! Min blivande vill inte se mig i klänningen innan bröllopet och jag kunde inte knäppa den själv... och kortet när den hänger på gallgen ser inte klokt ut! Hur kommer ni göra, får era män se er i klänningen innan?

• Birana

Shit, nu börjar det verkigen närma sig. Imorgon ska jag beställa hindersprövningen, köpa papper till våra presentaskar, hämta ryska chokladen som vi har beställt till askarna, ringa hudvården och gå och prova smink som jag ska köpa. Sen måste man boka tid med prästen fotografen... Nu är det massor att göpra plötsligt!

Är det någon som har tips till hur jag kan vika askarna på bästa sätt? Borde finnas nåt trix...

• andbeyond

Men.. beställa hindersprövning i morgon är väl lite tidigt? Den håller ju bara i 4 månader och det är ju 4 månader kvar den 22/4..?

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09