Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja det är ju ett problem
Skönt att kunna planera i lugn och ro.
Vi har väldigt sen semester då vi åker på bröllopsresa strax efter men vi har ivarjefall 1 vecka innan för att kunna planera.
Vi får oxå skaffa oss någonting att renovera.
Är dock inte så händiga :-S
Vi har sagt att vi ska försöka spara ihop till en resa nästa år istället. Det var så längesedan jag var utomlands så jag skulle kunna bli glad över att åka till Danmark för en vecka...*S*
Tja, vi kanske få bli händiga i sänghalmen så storken kommer på besök ;) Då har vi ett projekt som varar livet ut!
Haha ja det är ju verkligen ett livslångt projekt.
Men ni hade barn sedan tidigara eller?
Min karl har en dotter på sex år sedan tidigare äktenskap.
Har du några barn?
Nej vi har ju inte det men förhoppningsvis så dröjer det inte så länge.
Blir nog ett projekt för oss också till hösten
Är nog säkert en hel del som strax efter dom gifter sig börjar planera barn.
Vi får bli familjeliv kompisar allihop efteråt
*asg*...japp, för vi kan ju inte häcka här hur länge som helst ;)
Vi har pratat lite löst om det där med barn. Jag börjar..hrm...är till åren (38) och äggen kanske har passerat bäst före datum.
Men jag kanske har samma förutsättningar som min mamma och hon fick ju min minsta lillebror när hon var 44 år.
Kan kan vi väl och det kommer vi säkert att göra men man måste ju även vidga sina vyer o då ligger FL nära till hands
Äh du är ju bara barnet
Tja, vem vet det kanske finns lite liv i de små gynnarna :)
Får man lov att fråga hur ung damen själv är?
jag är en riktig ungdom på 26 år så jag är knappt torr bakom öronen *asg*
*asg*...jag får nog springa iväg och hämta trasan så du inte blöter ner golvet...*s*
Då har du låååång tid på dig att planera det livslånga projektet.