• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • LB5

Vad härligt!! Väntar på bilder :)

Nippran skrev 2009-03-27 20:12:46 följande:
    Är helt överlycklig idag!!! Jag har fått tag i en guldsmedsaffär i Nordstan som inte hade några helst problem att ordna min ring precis som jag vill ha den. Nu kommer jag få min regnbågsring i alla fall!!!Ringen beställde jag givetvis direkt!
  • Nippran
    LB5 skrev 2009-03-28 11:10:38 följande:
    Vad härligt!! Väntar på bilder :)
    Jag kommer att hämta ut ringen första veckan i augusti...men den som väntar på nåt gott... :)
  • 1år

Vi ska också gifta oss detta datum!
    Vi kommer att ha en förrätt, varmrätt som buffé och någon enklare efterätt som rabarberpaj m vaniljglass. Så middagen är fixad dryck inhandlas i Tyskland, lokal fixad & kyrka.
    Det som jag känner mig stressad över är inbjudningskort mm. Kommer ingen vart med det. Jag tror att man väl börjat & kommit på hur man vill ha det, går det snabbt & är roligt samtidigt.

• LB5
    Nippran skrev 2009-03-28 12:28:08 följande:
    Jag kommer att hämta ut ringen första veckan i augusti...men den som väntar på nåt gott... :)
  • Nippran

Till helgen ska alla inbjudningskorten vara färdiga. Väntar bara nu på att få de beställda frimärkena så vi sedan kan skicka iväg dem...

• Nippran

Hur kunde du veta det...*s*
    Det var de som passade bäst. Lite för snuttigt för min del men de fick duga.

• Nippran
    LB5 skrev 2009-03-31 17:53:15 följande:
    Blir det pussmunnar? :)
    Förresten hur har det gått svaren på era inbjudningskort? Har det dykt upp några ännu?
  • LB5

Hehe, det stod om dem i någon annan tråd Vi köpte några som hette "tillsammans", men ingen har kommenterat frimärkena :-/

• LB5

Idag på jobbet var det några kollegor som sa att det hade fått dem och såg fram emot bröllopet, vet inte riktigt om det betyder att dom kommer? Ville inte vara bridezilla och fråga... Annars har några släktingar skickat sms, jättegulligt.

Allt som allt ganska bra respons

Nippran skrev 2009-03-31 18:10:20 följande:
    Förresten hur har det gått svaren på era inbjudningskort? Har det dykt upp några ännu?
Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09