Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Oj vad det gär framåt för er alla
Efter vårat ryck förra veckan med beställning av ring och resa så har det varit lugnt på den fronten den här veckan.
Hoppas på att få lite mera gjort nästa vecka när det är mindre jobb.
Nippran: Har du någon bild på klänningen?
SMarie: Vill också gå ner 5 kilo men men nu kom sambon hem med godis så jag förstår varför jag inte gör det
Nippran, vad fint det låter med stenar i regnbågens färger i ringen! Jag har just börjat kolla på ringar och har hittat en med 13 små vita diamanter som gnistrar sååå fint i vitt guld!!!
Prazzen, vart går bröllopsresan? =)
Vi ska tll New York
Någon som har tips på saker att göra när vi är där?
Åh vad roligt!!! Har tyvärr aldrig varit där så kan inte ge några tips, förutom att man alltid får ta med sig mer bagage när man åker till eller via USA, så -shoppa loss!!! Hur länge stannar ni?
Vi är där i 7 nätter.
Ska verkligen bli hur underbart som helst.
Ska ni åka på någon bröllopsresa?
Prazzen: Det ligger inne två bilder.
Jag har idag kollat upp ang min ring och bett om kostnadsförslag...får svar nästa vecka.
Vi vill åka på bröllopsresa, men eftersom vi har några gäster som kommer från Australien och bor hos oss en tid innan och efter bröllopet så kommer vi inte att åka på en gång efter bröllopet och har inte börjat planera det ännu. Det skall bli roligt att få vara hemma med kompisarna från oz efter bröllopet då vi kommer att ha mer tid åt dem än innan!