• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • Ozziechick

Jag väntar också på min klänning, det kommer nog ta ca 3v till, är så pirrig! Längtar sååå!

• Nippran

Det ser ännu bättre ut i verkligheten! När man står utanför mitt i ett industriområde så tänker man...njä, vad fan...och sedan när man kommer in och får se lokalen och den fina inglasade verandan och bryggan: YES! Om man är mer än 50 pers så kostar inte lokalen något och de dukar och städar och håller med personal.

• Nippran

har du någon bild på klänningen? nyfiken...

• Nippran

Nä du, Ozzie, det är dags för den här nattugglan att sussa kudden stenhårt.
    Trevligt att snattra med dig!

• Ozziechick

Detsamma! Lycka till att hitta skorna!

• Nippran

Vad vacker klänning!!!
    Vi kommer att ha en kuvertavgift: brudskål, buffé och tårta = 500 kr/pers (250 kr barn under 7 år.) övrigt ex. dryck betalar varje person för själv.

• Prazzen

Åh vilken häftig och fin klänning Ozziechick

• Thewedding

Vad ska ni som ska gifta er den 22 aug ha för mat på erat bröllop ? Vill ha massa tips och förslag.

• Nippran
    Thewedding skrev 2009-03-24 19:24:29 följande:
    Vad ska ni som ska gifta er den 22 aug ha för mat på erat bröllop ? Vill ha massa tips och förslag.
    Vi kommer att ha en buffé - vårbuffén. Du kan kika på www.brygganunderbron.se. Och så kommer vi ha bröllopstårta.
Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09