Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Vi!!!!!!! Vi ska gifta oss i Stockholm :) Var gifter ni er? Vi håller på att kämpa med inbjudningarna just nu, kommer nog skicka ut dem i mitten av Mars redan, då många gäster kommer ifrån USA.
Åh va kul
Vi gifter oss i Örebro.
Har oxå pratat om att försök få ut inbjudningarna snart men det blir nog mot slutet av mars början av april.
Hur långt har ni kommit annars?
Vi gifter också den 22/8 i Borås!
Vi har i stort sett bara bokat kyrkan, festlokalen och gjort en gästlista. Bröllopssvit är bokad också.
Detta blir en kul tråd!
Låter ungefär så långt som vi har kommit
Har nog pratat igenom det mesta men inte bokat och ordnat så mycket mer än kyrka, festlokalen och bröllopssvit.
Vi gifter oss också då. I stockholm precis som LB5.
Jag är på fotografjakt för tillfället...
Kul att vi verkar vara några stycken
Ungefär vilken ålder är det på er blivande?
Vi gifter oss på Hammarö utanför Karlstad, jag är 26 o min blivande är 29.
Min mamma visade upp en "prototyp bukett" som hon hade satt ihop idag med orchideer, så himla fin! Annars har vi inte så många detaljer planerade ännu. Smarie, vart gifter ni er? Vi ska gifta oss i Katarina kyrka. Både jag och min blivande är 28.
Ska ni ha tärnor? Har ni frågat dem redan?
Åh så kul att få se ungefär hur buketten kommer bli.
Det blir lite mer konkret när man få se det man har föreställt sig
Vi kommer inte ha några tärnor eller värdpar.
Kommer ha toastmadamer som hjälper till och fixar det mesta.
Här kommer en till som skall gifta sig 22 aug!! Hej!
Vi har inte kommit så långt i planeringen, men det känns om det viktigast är klart: kyrka, festlokal, frisör och fotograf. Nu är det klänning som känns mest prio!