• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • Anki82
    SMarie skrev 2009-02-18 09:22:25 följande:
    Håll tummarna!! Nu ska jag iväg och prova klänning... iiii
    Kommer säkert gå jättebra! håller tummarna.

Vilka ringar har ni valt??
    Vi har valt enkla släta vitgulds band, då min förlovningsring har ganska många små diamanter som sitter runt en oval rubin, har bild på den i mitt galleri.
    Ni då?
  • Trubbel

Vi har tittat på schalins ringar, modell norrsken. Jag vill bara ha en ring. M2b vill ha modell glaciär.

• Prazzen
    SMarie skrev 2009-02-18 09:22:25 följande:
    Håll tummarna!! Nu ska jag iväg och prova klänning... iiii
    Hur gick det????

Ringen som jag har valt är i vitguld men en lite större diamant upphöjd på ringen. Provade den när jag var på mässa i stockholm o det var kärlek vid första ögonkasted. Vart som ett litet barn som knappt kunde stå still
  • SMarie

Hohohoho jag har en klänning!!!! Jag bävade för det här eftersom jag är en tjej i variant större... men det gick trots ett ganska litet utbud bättre än väntat...

Ah, Prazzen, det låter som min ring... Härligt!!!

Är det någon som har träffat prästen???

• Iceice

Hejsan!
    Vi ska också gifta oss den 22/8. I strängnäs domkyrka. Har lite problem med att fixa lokal bara. Håller tummarna för ett hotell i staden. Tänkte låta hotellet fixa trerättersmiddag. Ska kolla på klänningar imorgon med mina tärnor. På söndag är det bara 6 månader kvar! Jippie! :o)

• Jojjo M

Mailade med tjejen som jag ska beställa min klänning av, massa detaljer som ska bestämmas. Jag vill ha den NU!! Hihi... Lyckos er som redan fixat era.

Våra ringar gör min svägerska som är silversmed. De är inte klara än och hon väntar barn om ett par veckor. Men jag är inte orolig, jag vet att de kommer bli klara i tid och bli helt fantastiska!

Iceice skrev 2009-02-18 22:47:49 följande:
    På söndag är det bara 6 månader kvar! Jippie! :o)
    Herre... tiden rusar verkligen iväg. Snart ett år sedan jag friade.. :)
  • domherrefru

Hej på er. VI ska också gå altargången fram den 22/8. Har ännu inte hunnit titta på varken klänning eller ring, men har bokat kyrka och festlokal. Vi tänker bjuda på buffé.

• Prazzen

Grattis SMarie till att ha hittat din klänning

Jag kom ett steg längre idag efter att ha pratat med min frisör och bokat in henne.
    Inser mer och mer vad som ska hända om ca 6 månader.
    Speciellt när man pratar med folk om det så blir det så verkligt.

• Nattugglan 82

Hej! Vi ska också gifta oss 22/8, i Borås. Vi har kyrka och lokal bokade, och har gjort klart gästlistan. Just nu är det maten som vi tänker mest på, vi ska ha buffé för ca 100 gäster, och fixa en del själva. Sedan är det väl dags att börja titta på klänning och ring snart också :)

Vi kommer att vara 27 år båda två när det är dags.

Ska bli spännande att följa den här tråden!

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09