• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • SMarie

Vi är rätt många nu, härligt!!!
    Mår lite bättre idag...hihi

Ska iväg och träffa fotograf idag...

• andbeyond
    Prazzen skrev 2009-02-27 18:13:19 följande:
    Den klänningen från Kina var verkligen jättefin Blir ju så klart lättare när man ser den framför sig.Hade det varit jag så hade jag beställt den från Kina för den var verkligen så fin. Skulle det vara så att du får hem den och inte är helt nöjd så kanske din bekant kan hjälpa dig med ändringar i den?!
    Jo, det är sant :) Ska fundera lite till på det... men är allt bra sugen på den från kina. ;)
  • Prazzen

Verkligen kul att vi börjar bli ett gäng.

Är det någon av er som har något tips på någon internet sida att beställa pysselsaker som enkla färgade dubbla kort som man kan göra inbjudningskort av?

• LB5

Iiiih!!! Idag har vi beställt inbjudningskort OCH brudklänning!!!!! Känns som ett stort steg i rätt riktning!! Är så glad, ska sätta in bilder när den kommer så ni får se hur den ser ut!!

• Prazzen
    LB5 skrev 2009-03-01 15:39:55 följande:
    Iiiih!!! Idag har vi beställt inbjudningskort OCH brudklänning!!!!! Känns som ett stort steg i rätt riktning!! Är så glad, ska sätta in bilder när den kommer så ni får se hur den ser ut!!
    Va roligt
    Vad blev det för klänning då?
    Vi har köpt material till våra inbjudningskort och det känns toppen
  • LB5

Jag skickade efter en ifrån Kina:
    www.littlecoral.com/v9409fstrapless-aline-chiffon-wedding-dressbeach-bridal-gown_p13837.html

Jag har hört andra här på BT som varit nöjda med littlecoral, så jag tänkte att jag kunde chansa då den är så billig. Annars har jag ju tid att gå och titta efter någon annan

Vad kul med inbjudningskorten, vi tänkte göra egna men då det första såg ut som om det kunde varit gjort av en 5åring så bestämde vi oss för att skicka efter några söta kort ifrån claigraphen.se.

Prazzen skrev 2009-03-01 17:13:29 följande:
    Va roligt Vad blev det för klänning då?Vi har köpt material till våra inbjudningskort och det känns toppen
  • Marus

Hej hej !!
    Kommer in lite sent här men vi gifter oss också den 22 augusti :) Längtar så himla mycket !!

• Prazzen
    Marus skrev 2009-03-01 18:29:24 följande:
    Hej hej !!Kommer in lite sent här men vi gifter oss också den 22 augusti :) Längtar så himla mycket !!
    Välkommen till våran lilla grupp
  • SMarie

Vi har precis skrivit klart alla adresser på våra inbjudningar..puh!

LB5 skrev 2009-03-01 18:02:14 följande:
    Jag skickade efter en ifrån Kina:www.littlecoral.com/v9409fstrapless-aline-chi...Jag har hört andra här på BT som varit nöjda med littlecoral
    Jättefin klänning!!!

Prazzen: Jag är också grymt imponerad att du ska fixa egna inbjudningar, vi har beställt våra färdigtryckta och klara.
  • Prazzen

Får se hur dom kommer att bli.
    Men har en enkel men snygg idé som jag hoppas blir bra.

Lägger upp bilder när dom är klara (men bara om dom blev bra )

Hur mycket kostar det för att beställa färdiga inbjudningskort?

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09