Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Vi är rätt många nu, härligt!!!
Mår lite bättre idag...hihi
Ska iväg och träffa fotograf idag...
Verkligen kul att vi börjar bli ett gäng.
Är det någon av er som har något tips på någon internet sida att beställa pysselsaker som enkla färgade dubbla kort som man kan göra inbjudningskort av?
Iiiih!!! Idag har vi beställt inbjudningskort OCH brudklänning!!!!! Känns som ett stort steg i rätt riktning!! Är så glad, ska sätta in bilder när den kommer så ni får se hur den ser ut!!
Jag skickade efter en ifrån Kina:
www.littlecoral.com/v9409fstrapless-aline-chiffon-wedding-dressbeach-bridal-gown_p13837.html
Jag har hört andra här på BT som varit nöjda med littlecoral, så jag tänkte att jag kunde chansa då den är så billig. Annars har jag ju tid att gå och titta efter någon annan
Vad kul med inbjudningskorten, vi tänkte göra egna men då det första såg ut som om det kunde varit gjort av en 5åring så bestämde vi oss för att skicka efter några söta kort ifrån claigraphen.se.
Hej hej !!
Kommer in lite sent här men vi gifter oss också den 22 augusti :) Längtar så himla mycket !!
Vi har precis skrivit klart alla adresser på våra inbjudningar..puh!
Får se hur dom kommer att bli.
Men har en enkel men snygg idé som jag hoppas blir bra.
Lägger upp bilder när dom är klara (men bara om dom blev bra )
Hur mycket kostar det för att beställa färdiga inbjudningskort?