• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • Prazzen

Ja tänka sig om 6 månader så är man fru

• Prazzen
    SMarie skrev 2009-02-18 22:44:03 följande:
    Hohohoho jag har en klänning!!!! Jag bävade för det här eftersom jag är en tjej i variant större... men det gick trots ett ganska litet utbud bättre än väntat...Ah, Prazzen, det låter som min ring... Härligt!!!Är det någon som har träffat prästen???
    Vilken märke är det på din ring?
  • LB5

Wohoo! 6 månader!! Känner mig helt plötsligt lite stressad...

Min m2b friade till mig med en super vacker ring i vitt guld med en 0.75 ct diamant (solitär), helt underbar!!! Så jag kommer nog att leta efter en väldigt enkel vigselring.

Är det någon som ska ha ett färgtema?

• londongirl

Här är en till som hänger på för den 22 augusti! Min sambo friade på Alla Hjärtans Dag och vi vill slå till redan i år, så det får bli snabb planering...

Vi gifter oss borgerligt och ska ha vigsel, middag och övernattning på en herrgård i Värmland. Samlar allt på ett ställe så att det blir enkelt för oss och de gäster som kommer över från England (mest sambons släkt). Blir ganska litet bröllop med ca 30 gäster (gissar vi idag).

Har hunnit boka det viktigaste den här veckan, resten får komma allteftersom...

• JoJ Sept09

Nattugglan 82 skrev 2009-02-22 16:30:04 följande:

Hej! Vi ska också gifta oss 22/8, i Borås. Vi har kyrka och lokal bokade, och har gjort klart gästlistan. Just nu är det maten som vi tänker mest på, vi ska ha buffé för ca 100 gäster, och fixa en del själva. Sedan är det väl dags att börja titta på klänning och ring snart också :) Vi kommer att vara 27 år båda två när det är dags.Ska bli spännande att följa den här tråden!
    Haha vad roligt med en till som gifter sig i Borås den 22/8, det gör vi också!
    Vi gifter oss i Caroli kyrka och sedan festen på Grandhotell. Vart kommer ni hålla hus ?
  • SMarie
    Prazzen skrev 2009-02-22 19:52:29 följande:
    Vilken märke är det på din ring?
    Ja du det vet jag inte om jag vet. Vad är det för märke på din??
  • Prazzen

Engelbert tror jag märket hete

• SMarie
    LB5 skrev 2009-02-22 20:01:48 följande:
    Vi kommer att ha vitt med accentfärger, brunt och rosa. Med lite dragning åt vintage...

Prazzen: Jag tror kanske att det inte är något märke på min ring.
  • SMarie
    LB5 skrev 2009-02-22 20:01:48 följande:
    Vi kommer att ha vitt med accentfärger, brunt och rosa. Med lite dragning åt vintage...

Prazzen: Jag tror kanske att det inte är något märke på min ring.
  • Prazzen
    SMarie skrev 2009-02-23 21:20:50 följande:
    Vi kommer att ha vitt med accentfärger, brunt och rosa. Med lite dragning åt vintage...Prazzen: Jag tror kanske att det inte är något märke på min ring.
    Åh vintage.
    Hur ser klänningen ut förresten?

Vi kommer ha färgerna vit, brunt och grönt till vårat bröllop
Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09