Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Hejhej! Vi gifter oss oxå den 22 augusti. Inte långt kvar känns det som
Vi gifter oss i närheten av Kristianstad nere i Skåne. Vi är båda 33 år gamla. Det mesta är bokat. Det som är kvar är våra ringar och kläder. Kan inte bestämma mig för vilken klänning jag ska välja. Ska kolla en affär imorgon och be om lite råd.
Vi kommer hyra in en grillkock till middagen. Till det blir det buffé med olika goda tillbehör. Har inte bestämt vad ännu.
Vi kör catering.Buffé med tårta som efterrätt.
Åh va kul vi börjar bli några stycken
Klänningen ska en kompis sy. Har en vision av hur jag vill ha det men vi har inte satt oss ner och skissat på det än.
Maten blir nog två rätters med tårtan som dessert.
Maten blir via catering.
Vi kommer hyra in en grillkock till middagen. Till det blir det buffé med olika goda tillbehör. Har inte bestämt vad ännu.
Vi ska också ha grillat. Västindien-tema. Vi ska va på en liten resturang där jag jobbat tidigare. Ligger precis vid havet. Det kommer bli helt grymt.
Fick färdigt med VF igår, sitter nu och letar hotellrum åt oss.
Klänning och ringar är på g, inbjudningarna med. Kommer skicka ut dem i början av mars.
Man kommer ju på nya grejer hela tiden... :)
Åh va häftigt det låter.
Vill oxå ha en grillkock men tror inte det passar in på det konceptet vi har tänkt nu
Vi gifter oss oxå den 22/8! I Göteborg. Har inte kommit så långt i planeringen, bara lokal bokad, och klänning! Hittade min drömklänning i november och kunde inte låta bli =)
Vi kommer att ha våran fest på grand hotell i Borås. Idag bokade vi bröllopsresan. Det blir weekend resa till prag på lyxhotell, Med avfärd onsdag efter bröllopet och stannar till söndag.
I helgen ska vi på bröllopsmässan i Göteborg och titta efter ringar och kläder.
Vi ska bjuda på 3 rätters och bröllopstårta och sen nattmat. Vi har hyrt en kock och två tjejer som ska servera. Vi har hyrt en bygdegård fre-söndag !
Håll tummarna!! Nu ska jag iväg och prova klänning... iiii
Vi ska ha catering, men göra förrätten själva. Vi kommer ha 3-rätters middag. Tårta har jag inte ens börjat tänka på, men det ska vi ha såklart... *puh* Många detaljer är det. Mycket mer än vad man tror när man börjar...
Vilka ringar har ni valt??