Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
De som vi beställde kostade 16 kr styck.
Från vilken sida beställde ni?
Vart ni nöjda med dom?
Vi beställde från kortdesign.se och ja vi är mycket nöjda. Vi hade tidigare fått hem provkort både från dem och från calligraphen. Calligraphens kort var snett och fult vikt. Men kortdesignkortet var så fint så fint.
www.kortdesign.se/default.aspx&action=Enlarge&command=6800
Våra kostade 6.50 styck + 250 för tryck. Jag tror att det blev ca 870 kr för 65 st.
Tack! Ska bli så kul att få hem den och prova för första gången! Förhoppningsvis passar den
Hej alla!
Missade den här tråden och lade precis ut en där jag letade efter fler 22 augustiare!
Vad roligt att se hur långt alla kommit! Själv har jag just betällt klänning (en sk Kinaklännig)!
Det enda andra vi har klart är vigsellokal och festlokal (som är hemlig för gästerna), och så injudningskorten förstås, de sista skickde vi för ca en månad sedan! (lite tidigt kan kanske tyckas, men vi har rätt många gäster som kommer utomlands ifrån) Vi hade gjort dem helt själva och är jättenöjda!
Vad roligt det skall bli att följa allas planerande här!
Åh tjejer nu har jag börjat pysslet med inbjudningskorten samt askarna som vi kommer ha som favour/placeringskort (var tvungen att göra ett par såna för att se hur det skulle bli).
Jag är redan supernöjd och då är jag långt ifrån klar.
Ozziechick: Kul att du hittade hit till oss.
Vi börjar bli ett större gäng nu
Vilken bra idé att ha askar som både favour & placeringskort! Är askarna själva presenten eller kommer det att vara fylld med något?
Kommer att vara några bitar godis.
Exakt vilken sort får vi se men kanske några praliner eller liknande
Blir så bra om jag får säga det själv
Vi har färgtema brunt och olivgrönt så askarna är bruna och så limmar jag fast grönt idenband runt askarna.
Tar tid men kommer bli värt det.