• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • LB5

Vilka beställde ni? Våra hette "I do...", de var söta och lite skämtsamma :)

Prazzen skrev 2009-03-03 16:55:13 följande:
    Kul att vi hade tänkt lika Vi har beställt våra från Calligraphen.Inte farligt dyrt och snygga
  • andbeyond

Måste bara dela med mig! Var ute och provade klänningar idag bara för att känna efter lite mer vad jag faktiskt vill ha och det slutade med att jag klev i DEN klänningen! Åh! Kände mig verkligen fin! Så nu blir det den, min storasyster sponsrar en del som bröllopspresent så jag har möjlighet att ha drömklänningen *lycklig brud* :)

Finns bilder i mitt galleri.. Inte helt säker på om jag ska ha en sådan lång slöja, men en liknande om än inte så lång..

• Prazzen
    andbeyond skrev 2009-03-03 22:45:42 följande:
    Måste bara dela med mig! Var ute och provade klänningar idag bara för att känna efter lite mer vad jag faktiskt vill ha och det slutade med att jag klev i DEN klänningen! Åh! Kände mig verkligen fin! Så nu blir det den, min storasyster sponsrar en del som bröllopspresent så jag har möjlighet att ha drömklänningen *lycklig brud* :)Finns bilder i mitt galleri.. Inte helt säker på om jag ska ha en sådan lång slöja, men en liknande om än inte så lång..
    Den var verkligen jättefin.
    Mäste kännas bra när det blir så rätt
  • lönnsjö

Måste bara dela med mig! Var ute och provade klänningar idag bara för att känna efter lite mer vad jag faktiskt vill ha och det slutade med att jag klev i DEN klänningen! Åh! Kände mig verkligen fin! Så nu blir det den, min storasyster sponsrar en del som bröllopspresent så jag har möjlighet att ha drömklänningen *lycklig brud* :)Finns bilder i mitt galleri.. Inte helt säker på om jag ska ha en sådan lång slöja, men en liknande om än inte så lång..

Åh, det var jättevackert med den långa slöjan

• LB5

nice

• Prazzen

Vi har bokat fotograf idag och det känns jättebra
    Ännu ett steg på väg mot bröllopet.

• Nippran
    Prazzen skrev 2009-02-28 17:05:57 följande:
    Verkligen kul att vi börjar bli ett gäng.Är det någon av er som har något tips på någon internet sida att beställa pysselsaker som enkla färgade dubbla kort som man kan göra inbjudningskort av?
    Panduro har en hel del pyssel m.m. Även Inex (www.in-exfarg.se) har mycket men tyvärr ingen beställning via internet.
  • Prazzen
    Nippran skrev 2009-03-04 22:30:52 följande:
    Panduro har en hel del pyssel m.m. Även Inex (www.in-exfarg.se) har mycket men tyvärr ingen beställning via internet.
    Det slutade med att det blev Panduro som vi handlade på och det blev som sagt toppen
  • Ozziechick

Åh, jättefin klänning! Vad roligt att du hittade så rätt! KOllde lite i ditt album, är det den frisyren du skall ha? Den gillade jag verklgen! Själv kan jag inte bestämma om jag skall ha utsläppt eller uppsatt...

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09