Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Vilka beställde ni? Våra hette "I do...", de var söta och lite skämtsamma :)
Måste bara dela med mig! Var ute och provade klänningar idag bara för att känna efter lite mer vad jag faktiskt vill ha och det slutade med att jag klev i DEN klänningen! Åh! Kände mig verkligen fin! Så nu blir det den, min storasyster sponsrar en del som bröllopspresent så jag har möjlighet att ha drömklänningen *lycklig brud* :)
Finns bilder i mitt galleri.. Inte helt säker på om jag ska ha en sådan lång slöja, men en liknande om än inte så lång..
mm, yeeej :)
Åh, det var jättevackert med den långa slöjan
nice
Vi har bokat fotograf idag och det känns jättebra
Ännu ett steg på väg mot bröllopet.
Åh, jättefin klänning! Vad roligt att du hittade så rätt! KOllde lite i ditt album, är det den frisyren du skall ha? Den gillade jag verklgen! Själv kan jag inte bestämma om jag skall ha utsläppt eller uppsatt...