• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • Nippran
    Prazzen skrev 2009-03-11 21:33:34 följande:
    Oj vilket jobb du måste ha lagt ner på korten.Superfina
    Inte så mycket som det ser ut. Det tog nog mer tid till att leta upp det jag behövde till korten.
    Limpistol är en mycket bra uppfinning :)
    Förresten det har ordnat sig med lokal nu :) Vi fick in oss på Bryggan under Bron!
  • Prazzen

Va skönt för er att det ordnade sig med festlokal

• Nippran
    Prazzen skrev 2009-03-11 21:44:34 följande:
    Va skönt för er att det ordnade sig med festlokal
    Japp! Jag är så glad! Vi var där och tittade idag. Ett jättefint ställe. Ser inte mycket ut för världen när man står vid ingången, det ligger i ett industriområde. Men väl inne möts man av en riktigt fin restaurang med uteplats mot hamnen och man har Göta Älvbron och Läppstiftet som bakgrund.
    Vi har till och med bokat menyn för vad som ska spisas.
  • Ozziechick

JÄttefina kort Nippran! Ser väldigt "arbetade" ut, det är roligt när det syns att man lagt ned omtanke!

• Nippran
    Ozziechick skrev 2009-03-11 22:11:49 följande:
    JÄttefina kort Nippran! Ser väldigt "arbetade" ut, det är roligt när det syns att man lagt ned omtanke!
    Tack så mycket!! Vad kul att få så mycket positivt!
  • Prazzen

Just nu så är det inbjudningskorten som tar mycket fokus.
    Har sagt att vi ska skicka iväg dom i slutet av mars.

Annars är det mycket kvar att spika och plannera

• Nippran
    Prazzen skrev 2009-03-11 22:52:07 följande:
    Just nu så är det inbjudningskorten som tar mycket fokus.Har sagt att vi ska skicka iväg dom i slutet av mars.Annars är det mycket kvar att spika och plannera
    Ja, det tar sin tid med korten...framför allt vem man ska skicka till :) Vi har tänkt att bli klara med gästlistan i slutet av mars för att skicka iväg korten i början av april.
    Det är nog en god idé att skicka iväg dem då eftersom folk har semester i den vevan och kanske planerar att resa bort.

Har du bestämt vad för klänning du ska ha?
  • Prazzen

ojojoj klänningfrågan är så svår :-S
    Drömmer mardrömmar om det

Ne men lite koll har jag men en kompis ska sy upp den så jag måste specifiera vad det är jag vill ha.

Själv då, hittad drömklänningen än?

• Nippran

Jag hittade en på Brudix som jag är mycket förtjust i. Tyvärr verkar de vara svåra i kontakten ex svarar inte särskilt snabbt på mail. Men jag har hittat samma klänning hos en av deras konkurrenter.
    Finns bilder i galleriet..

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09