• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • Happyasahippo

Oj.. jag tankte ga och traffa designer som ska sy upp min klanning nasta vecka...Kanske bor lagga pa ett kol??

Hur lang tid har ni gett folk att O.S.A pa? Racker en manad? Manga av vara gaster kommer utomlands i fran sa de som kommer verkar veta det redan nu typ...

• Nippran
    Happyasahippo skrev 2009-05-13 23:49:55 följande:
    Oj.. jag tankte ga och traffa designer som ska sy upp min klanning nasta vecka...Kanske bor lagga pa ett kol??Hur lang tid har ni gett folk att O.S.A pa? Racker en manad? Manga av vara gaster kommer utomlands i fran sa de som kommer verkar veta det redan nu typ...
    Vi har redan skickat ut våra inbjudningskort. Mest med tanke på att det är under semestertider som vi gifter oss. Vi har satt den 31/7, som osa.
  • Paljetten

vi gifter oss också! Håller på med inbjudningarna i detta nu! Har bränt mig på limpistolen när jag sulle smälta silverlacken till segillet, men vad gör man inte för konsten??? =)

• Meria84

Har fått hindersprövningen nu, gyllene papper att värdera högt Nu kan vi boka vigselförättare!

Har provbakat lite cup cakes, blev rätt gott även om det är ett pill med glasyren på allt sen...

OSA har vi den 1/7, mest för att hinna ge tid till de som ändå kommer svara för "sent"

• pearlgirl

Vi har också OSA 1/7, känns lite lagom sådär i semestertider så att restaurangen kan planera lite också.

• Nippran
    pearlgirl skrev 2009-05-14 19:30:46 följande:
    Vi har också OSA 1/7, känns lite lagom sådär i semestertider så att restaurangen kan planera lite också.
    Vår restaurang sa att de bara behövde veta en vecka innan.
  • LB5

Hej tjejjer! Länge sen jag tittade in här... enligt vår bröllopshemsida så är det 98 dagar kvar!! Jag har lagt upp några bilder på klänningen nu, är mycket nöjd, men den måste sys in och upp en hel del... så det blir nästa projekt. Någon som kan rekommendera en bra sömmerska i Stockholm?

• Vårblomman08

Hej hej!
    Oj, vad många som ska gifta sig samma dag Och en del av er har tuffat på snabbt, skönt att höra! Vi har oxå hunnit med mycket på kort tid, men har stora saker som klänning, ring och musik kvar...

Några tips på var man hittar en fin klänning i Malmö/Köpenhamnsområdet?

• Lysan

Vi skulle men vi skjuter på det 1 år. Precis renoverat färdigt vårat hus. Plus att jag har gått ner mer än 10 kg & fortsätter å gå ner så jag vill göra en op innan vi gifter oss.

• Happyasahippo

Yippieyey! Bestallde min klanning och betalade handpenning hos designern i gar!

• Prazzen

oj va kul det är att gå in här och se hur många 22 augusti brudar vi är

Vi har fått lite ändringar på våran festlokal som ska byta krögare så det är ett litet orosmoment men jag tror nog det ska ordna sig.

Nippran: Spännande med klänningen och att sy upp den borde inte vara en så svår grej att hitta någon att göra

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09