• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • Nippran

Alla inbjudningskorten är skickade och idag har de kommit fram till folket :)
    Var idag och shoppade fina underkläder till den stora dagen. Hittade dem dessutom till 50% rabatt :)

• Nippran
    Ozziechick skrev 2009-04-15 22:14:23 följande:
    Min klänning kom idag!!! Helt underbar!!! Passar perfekt och är väldigt välgjord! Kan verkligen rekommendera Landybridal.com!
    Vad kul!! Jag tycker att din klänning är väldigt vacker.
  • andbeyond

Vi sitter och väntar på svar.. att inte alla andra är lika engagerade i vårt bröllop som vi är? konstigt... ;)
    Har fått 2svar av 58 utskickade inbjudningar. Sen har ju iofs alla i hela familjen skämtat att "jo, vi kan inte komma Höhö.. nä men måste vi svara på mail eller vet ni att vi kommer höhö". :)

Det är svårt det här med att prioritera. Att göra alla stolarna i vår festlokal "fina" (är sådana här: www.morekontor.se/skola/8_stor.gif) skulle kosta en hel del då vi är så många.. Men samtidigt vore det trevligt om de var vita och hade en dyna. Man vill ju inte att folk ska få ont i rumpan. Vad tror ni?

• Nippran
    andbeyond skrev 2009-04-17 08:56:51 följande:
    Vi sitter och väntar på svar.. att inte alla andra är lika engagerade i vårt bröllop som vi är? konstigt... ;)Har fått 2svar av 58 utskickade inbjudningar. Sen har ju iofs alla i hela familjen skämtat att "jo, vi kan inte komma Höhö.. nä men måste vi svara på mail eller vet ni att vi kommer höhö". :)Det är svårt det här med att prioritera. Att göra alla stolarna i vår festlokal "fina" (är sådana här: www.morekontor.se/skola/8_stor.gif) skulle kosta en hel del då vi är så många.. Men samtidigt vore det trevligt om de var vita och hade en dyna. Man vill ju inte att folk ska få ont i rumpan. Vad tror ni?
    Lite nyfiken men hur många stolar är det ni behöver göra iordning?
  • Nippran
    andbeyond skrev 2009-04-18 10:20:09 följande:
    100 kanske.. :/
    Jag undrade eftersom jag har en bekant här som sitter med, om jag inte missminner mig, med 80 fina vita stolsöverdrag. Dynor hade ni då kunnat fixa en billigare sort att ha under.
  • Meria84

Hallå Jag håller på med inbjudningskorten nu. Fick precis själv en till ett bröllop den 8/8, kom på att det nog var dags för vårt också.

Köpte klänning i fredags. Hittade en på VILA för 499:- Passade perfekt. Bild (dålig bild, men ändå) finns i galleriet. Sambon har sett den, vi är inte så traditionella

• Prazzen

Hej tjejer!

fick en sån underbar känsla igår då vi insåg att vi kommer att få ihop hela budgeten och att alla kostnader löser sig
    Känns underbart.

• Nippran
    Prazzen skrev 2009-04-19 17:27:29 följande:
    Hej tjejer!fick en sån underbar känsla igår då vi insåg att vi kommer att få ihop hela budgeten och att alla kostnader löser sig Känns underbart.
    Vad skönt! Grattis!
  • andbeyond
    Nippran skrev 2009-04-18 10:30:03 följande:
    Jag undrade eftersom jag har en bekant här som sitter med, om jag inte missminner mig, med 80 fina vita stolsöverdrag. Dynor hade ni då kunnat fixa en billigare sort att ha under.
    åh, tack så jättemycket för tipset :) Har bestämt oss för att låta stolarna vara som de är och lägga bra dynor i ett skåp ifall någon skulle vilja ha (typ den äldre befolkningen..)
Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09