Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Vi kommer sy enkla stolsöverdrag av IKEA-lakan. Ska köpa hem och testa. Antingen syr vi en enkel modell som sånna man köper, eller ett tips jag läste. Man viker lakanet dubbelt på längden, låter den följa stolen och i ryggen knyter man en rosett som håller fast allt. Får testa och se vad som blir bäst. Lakanen kostar ju bara 15:-/st så det var ju kalas...
Skulle boka vigselförättare idag, men de sa att vi först behövde hindersprövningen, så den ska beställas imorrn. Har beställt inbjudningskort nu också, hoppas de kommer fram. Gjorde en enkel i photoshop:
www.brollopstorget.se/hem/meria84/gallery/phpclyz6f.jpg
Kommer skicka med en önskedikt också:
www.brollopstorget.se/hem/meria84/gallery/phppblwkp.jpg
hehe, tacktack
Jag hoppar in i tråden, gifter mig 22/8 i Växjö :)
Än så länge är det mesta utav de viktigaste bokat och inbjudningskorten är skickade. Nu återstår allt småfix, så jag hoppas på lite tips härinne
Nippran hur går det med inbjudningskorten.
Har du skickat dom än?
Har inte fått iväg dom än *skäms* men ska försöka ta mig i kragen imorgon.
ne men ändå
vill att folk ska veta om det (de flesta vet dock redan) och så känns det lite mer verkligt då