• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • Nippran

Ja, det är lite svårt när man får svar på det viset. Men det är (och kommer bli) kul när folk svarar på dem.
    Vi har talat om för en del om datum och så som redan direkt har sagt att de kommer....De kommer givetvis få inbjudningskorten också :)
    Vi ville inte hålla på att skicka ut några save the date utan hellre pratat med dem som vi vet är så upptagna.

• Fru Wi

När har ni satt era osa datum? Jag sitter och gör våra inbjudningskort nu och vet inte riktigt hur jag ska tänka angående datum?

• Prazzen

oj jag har totalt missat att det hänt massor här.
    Vi ska oxå försöka få ut inbjudningskort i helgen med betoning på försöka

• Nippran

Fru Wi skrev 2009-03-31 22:02:37 följande:

När har ni satt era osa datum? Jag sitter och gör våra inbjudningskort nu och vet inte riktigt hur jag ska tänka angående datum?
    Vi kommer sätta datum den 31/7 som OSA. Jag tror att det ska fungera för alla parter.
  • Nippran
    Prazzen skrev 2009-03-31 22:36:12 följande:
    oj jag har totalt missat att det hänt massor här.Vi ska oxå försöka få ut inbjudningskort i helgen med betoning på försöka
    Ja, du kan ju inte lysa med din frånvaro på detta viset ;)
    Inbjudningskorten ska bara ut...*S*...annars kanske folk bokar upp sig på resor och annat dumt...
  • Prazzen
    Nippran skrev 2009-03-31 22:53:13 följande:
    Ja, du kan ju inte lysa med din frånvaro på detta viset ;)Inbjudningskorten ska bara ut...*S*...annars kanske folk bokar upp sig på resor och annat dumt...
    Hehe du har helt rätt på båda punkter.....
  • Nippran

Sitter just nu och klipper till de gröna bladbanden...snart färdig bara 20 kvar...

• Nippran
    Prazzen skrev 2009-03-31 22:58:25 följande:
    Hehe du har helt rätt på båda punkter.....
    Hur går det för dig med din planering?
  • Ozziechick

Idag tackade vår uttänkte toastmaster nej! Kan inte komma på någon bra ersättare...

• Fru Wi

Ozziechick skrev 2009-04-01 23:51:39 följande:
    Idag tackade vår uttänkte toastmaster nej! Kan inte komma på någon bra ersättare...

Men vad trist! Varför då? Och måste ni ha en toastmaster?

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09