Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja, det är lite svårt när man får svar på det viset. Men det är (och kommer bli) kul när folk svarar på dem.
Vi har talat om för en del om datum och så som redan direkt har sagt att de kommer....De kommer givetvis få inbjudningskorten också :)
Vi ville inte hålla på att skicka ut några save the date utan hellre pratat med dem som vi vet är så upptagna.
När har ni satt era osa datum? Jag sitter och gör våra inbjudningskort nu och vet inte riktigt hur jag ska tänka angående datum?
oj jag har totalt missat att det hänt massor här.
Vi ska oxå försöka få ut inbjudningskort i helgen med betoning på försöka
Fru Wi skrev 2009-03-31 22:02:37 följande:
Sitter just nu och klipper till de gröna bladbanden...snart färdig bara 20 kvar...
Idag tackade vår uttänkte toastmaster nej! Kan inte komma på någon bra ersättare...
Men vad trist! Varför då? Och måste ni ha en toastmaster?