• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • Nippran

jag är snabb på att bestämma mig...och karln tillåter :) Han skulle nog klara sig med en vigsel i rådhuset med trätofflor ;)

Nä, jag hade turen att snabbt hitta vilken klänning jag ville ha.

Enda kruxet är att jag har ett par fina satinskor som jag måste leta fram bland alla kartongerna i källaren, som inte blev någon ordning på efter att vi flyttade ihop för två år sedan...suck!

Har du mycket kvar att ordna?

• Ozziechick

Jag har bokat vigsellokal och festplats, skickat ut inbjudningar och beställt klänning... Sedan är det inte så mycket mer tyvärr.

• Ozziechick

Då har du inte provat skorna till klännigen mao, vad spännande det skall bli när du väl hittar dem!

• Nippran

Men det är väl inte illa det?
    Hur ska ni göra med maten? Ska ni ha buffé eller trerätters middag?
    Vi har valt buffé och det finns i stort sett något som alla äter, både stora som små.

• Nippran

Nja, skorna kommer att passa...hoppas jag :S De kommer att passa i färgen, ivory, i alla fall. Jag har ett par andra skor i samma klackhöjd som jag har använt mig utav när jag tog måtten för klänningen.

• Ozziechick

Nej, visserligen en bit på väg! =)
    Vi vill ha tre rätters, men kommer nog att göra maten själva. Det blir elt vegetariskt eftersom jag är vegetarian. Vad skall ni ha på er buffé?

• Ozziechick

Jag var just inne och kollade, din klänning är superfin!!! Har du fått den än?

• Nippran

Tack! Nä, jag har precis beställt den och det kommer att ta ca 10 veckor innan jag får den. Det samma gäller tösens klänning.

• Ozziechick

Åh, det låter verkligen som en jättelyxig buffé! Och vilket mysigt ställe!

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09