• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • andbeyond

Har varit hos Mamma i helgen, fick hennes vigselring att ha som min egen. Ska skriva in våra namn bredvid hennes och pappas. Den fungerade jättebra med min förlovningsring (fastän jag aldrig tänkt på att kunna ha vigselringen). Känns bra att pappa får vara lite delaktig i bröllopet fastän han inte är här. :)

• SMarie
    andbeyond skrev 2009-03-15 18:10:31 följande:
    Har varit hos Mamma i helgen, fick hennes vigselring att ha som min egen. Ska skriva in våra namn bredvid hennes och pappas. Den fungerade jättebra med min förlovningsring (fastän jag aldrig tänkt på att kunna ha vigselringen). Känns bra att pappa får vara lite delaktig i bröllopet fastän han inte är här. :)
    wow vad häftigt!!
  • Prazzen
    andbeyond skrev 2009-03-15 18:10:31 följande:
    Va kul med ringen
    Gör ju det hela ännu mera speciellt
  • LB5

Ja, vi kommer att åka till Alperna :) Kommer nog att vänta till november eller december. Ska bli så himla roligt!

Prazzen skrev 2009-03-14 22:37:48 följande:
    New York i 7 nätter.Kommer att åka ca 1 vecka efter bröllopet.Ska ni åka på någon bröllopsresa?
  • Prazzen

Hur går det för alla.
    Hänt något nytt kring bröllopsplanerna?

• andbeyond

Jag har köpt klänning :) Hade åkt till butiken för att köpa en annan som jag provat tidigare men så testade jag den här och slog till direkt för jag älskade den verkligen!

www.venusbridal.com/detail.php

• SMarie

åh vilken fin klänning.

Vi har beställt egna klistermärken att sätta på våra presentaskar. Och jag har börjat utforma festhäfte och placeringskort.
    Jag har dessutom gått ner 5 kilo sen jag köpte min klänning, hahaha hoppas det går att sy in..

• Nippran
    Prazzen skrev 2009-03-17 21:00:30 följande:
    Hur går det för alla.Hänt något nytt kring bröllopsplanerna?
    Jag har beställt klänning, underkjol, matchande väska - kunde ju bara inte låta bli.
    Korten är dock inte helt klara ännu men det är ju ingen fara på taket.
    Jag har klurat ut hur jag vill att min ring ska se ut. Safirer i regnbågens färger samt 1 diamant, tot. 7 stenar.
    Funderat klart kring brudbuketten.
    Lokal och mat är fixat...ska bara bestämma smak på tårtan.
    Just nu hör jag mig för angående en näbbklänning för dottern...

Hur går det för dig själv?
  • LB5

Såg att coldplay ska spela i stockholm den 22/8 Men jag tror nog att alla vi bjuder kommer att välja att komma till vårt bröllop istället

Är så glag för flera av mina vänner ifrån USA har bokat biljett för att komma till Stockholm, så himla roligt!!

• Prazzen
    LB5 skrev 2009-03-19 21:08:26 följande:
    Såg att coldplay ska spela i stockholm den 22/8 Men jag tror nog att alla vi bjuder kommer att välja att komma till vårt bröllop istället Är så glag för flera av mina vänner ifrån USA har bokat biljett för att komma till Stockholm, så himla roligt!!
    Mm jag blev så arg på coldplay när jag hörde att dom hade valt just våran dag. Dumma Coldplay
Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09