Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Har varit hos Mamma i helgen, fick hennes vigselring att ha som min egen. Ska skriva in våra namn bredvid hennes och pappas. Den fungerade jättebra med min förlovningsring (fastän jag aldrig tänkt på att kunna ha vigselringen). Känns bra att pappa får vara lite delaktig i bröllopet fastän han inte är här. :)
Ja, vi kommer att åka till Alperna :) Kommer nog att vänta till november eller december. Ska bli så himla roligt!
Hur går det för alla.
Hänt något nytt kring bröllopsplanerna?
Jag har köpt klänning :) Hade åkt till butiken för att köpa en annan som jag provat tidigare men så testade jag den här och slog till direkt för jag älskade den verkligen!
www.venusbridal.com/detail.php
åh vilken fin klänning.
Vi har beställt egna klistermärken att sätta på våra presentaskar. Och jag har börjat utforma festhäfte och placeringskort.
Jag har dessutom gått ner 5 kilo sen jag köpte min klänning, hahaha hoppas det går att sy in..
Såg att coldplay ska spela i stockholm den 22/8 Men jag tror nog att alla vi bjuder kommer att välja att komma till vårt bröllop istället
Är så glag för flera av mina vänner ifrån USA har bokat biljett för att komma till Stockholm, så himla roligt!!