• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • Nippran
    Prazzen skrev 2009-04-24 06:42:07 följande:
    Kul med ännu mera 22 augusti brudar Hmm vi köpte radhus igår.haha lite fel tajming med tanke på bröllops och sparande men vi kunde bara inte låta bli.
    Nice! Jag hade också velat ha ett radhus eller ett hus. Jag gillar att påta runt i trädgården :) Men håller mig nu med odlandet på balkongen.
  • Nippran
    NinahThomas skrev 2009-04-24 10:06:59 följande:
    Hoppar in här - blir nog en 22/8 brud istället för 29/8...ändringar i planeringen pga. festlokal.Som TUR ÄR så har jag inte hunnit skicka iväg inbjudningarna än- ibland är d bra o vara långsam. Nu känns det som vi står på ruta 1 igen och får börja om m allt...KAOS! Lokalen finns då men ingen bra catering..osv...
    Välkommen du med!
  • NinahThomas

Hur går d för er alla???

Idag ska inbjudningskorten skrivas ut- ska knåpa ihop dom själv sen ska dom iväg!
    Vi har bara ett litet bröllop för våra närmaste,men det blir ju inte direkt mindre att göra för det.

Vi tänkte ev. ha grillbuffé eftersom vi gifter oss såpass sent på dagen. Och alla som vi bjuder gillar det och så får man välja själv vad man vill äta istället för att vi ska bestämma en speciell meny. Så får d bli!

• b2b09

22/8 är mitt datum också. Många nya in på tråden nu. =)

Det går bra för oss... klänning fixad, lokalen bokad, vf bokad, syrran är frisör... =) Känner mig ganska lugn faktiskt.
    (än så länge)

• Nippran

Jodå, det går bra med planeringen. Vi har precis fått meddelande att våra kläder som vi har beställt håller på att bli färdiga :)

• Prazzen

oj jag har inte hunnit med någon mer plannering dom sista dagarna sedan det vart klart med radhuset. Så inga inbjudningskort ute ännu
    Men men nästa vecka då ska det blir klart (undviker att jag har sagt så dom senaste vekorna redan, haha)

• NinahThomas

Tror ni inbjudningarna är ute....nej....MEN nu har jag bestämt att på måndag senast tisdag ska dom på lådan...

Skönt att veta att jag inte är ensam om att inte ha skickat dom, känns som andra skickar redan ett halvår innan- med risk för att det glöms bort tycker jag.

Drömde tom. mardrömmar om korten- att jag inte orkade göra färdigt dom så gästerna fick bara allt i en enda hög..*haha*- vet att jag i drömmen tänkte att " d här blev ju inte alls bra",..

Men, men idag skippar jag all planering o njuter av d vackra "sommar"-vädret!

• Nippran
    Prazzen skrev 2009-05-01 19:50:11 följande:
    oj jag har inte hunnit med någon mer plannering dom sista dagarna sedan det vart klart med radhuset. Så inga inbjudningskort ute ännu Men men nästa vecka då ska det blir klart (undviker att jag har sagt så dom senaste vekorna redan, haha)
    Minns absolut inte att du har nämnt några inbjudningskort ;)
    Hoppas att allt går bra med huset!
    Jag har gjort som de flesta...bara njutit av det fina vädret och påtat med blommorna på balkongen.
  • stulle

Hej!
    Jag ska oxå gå till altaret den 22/8, i åkers kyrka.
    jag har inte fått iväg våra inbjudningskort än, velar lite på vilken tid vi ska boka kyrkan, 15 el. 16.
    Men det lutar väl åt 16, då vi ska ha enklare fest hemma i trädgården efteråt.
    Hoppas bara vädergudarna är med oss.....

• Birana

Hej Strulle!!! Vi gifter oss samma dag och vi är också i Åkers kurka. Det går inte att boka kyrkan 15.00 för vi har vigseln 14.30 :D så det måste nog bli 16. Vad spännande.

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09