Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Vi gifter oss i Ramnakyrkan, och sedan har vi festen på en restaurang ovanför Haléns på Getängsvägen, så det blir gångavstånd från kyrkan. Hoppas på fint väder eftersom vi ska fotograferas i de vackra omgivningarna runt Ramnakyrkan :)
JoJ Sept09 skrev 2009-02-23 09:24:25 följande:
Nattugglan 82 skrev 2009-02-26 07:43:55 följande:
the day is the day and no one can take it away from us not even kronprinsessan...
Gud jag ber om ursäkt...jag är onykter...hehehehe!!!!
Lite Hjälp här tack :)
Klänningfråga: Har pratat med en vän till familjen som kan sy den klänning jag först funderade på (lite egen design - men som en sammanslagning av klänning 1(överdel)+2(bakdel)+3(underdel) i galleriet). Detta skulle med spetstyg och allt jobb kosta runt 6000 samt någon tusenlapp till för resan till sömmerskan. Det vore ju härligt att få den uppsydd då det skulle sitta perfekt MEN nu har jag hittat en klänning på en "kina" sida som jag blev alldeles förälskade i och skulle kosta 2000:- men frakt och ändring till axelband och hjärtformad-urringning.
se andra klänningen här: www.millybridal.com/store/showimage.asp
Åsikter tack? :)
Den klänningen från Kina var verkligen jättefin
Blir ju så klart lättare när man ser den framför sig.
Hade det varit jag så hade jag beställt den från Kina för den var verkligen så fin. Skulle det vara så att du får hem den och inte är helt nöjd så kanske din bekant kan hjälpa dig med ändringar i den?!
Jag kommer in lite sent men vi ska också gifta oss den 22/8.
Bröllopet är i Trosa och det är fler saker som är klara än som inte är klara. Skönt!