• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • SMarie

Åh, katarina kyrka, jag var lite inne på det men så blev det Hedvig Eleonora istället. Vart ska ni ha festen??
    Jag är 31 och min blivande man är 35... oldies...hahaha!!!

Jag har också hög prio på klänningen och frisör... Idag skulle vi ha träffat en fotograf, men hon blev sjuk.

Jag kommer att ha två tärnor, min syster och min bästa vän, det känns tryggt, de är båda tillfrågade och har svarat ja. Vi ska ha Toastmadame också... Vi är vårt eget värdpar...

• Prazzen

Klänningen har jag så beslutsångest över.
    Vet ni andra vilken klänning ni ska ha?

• LB5

SMarie; Vi ska ha festen på mäster mikael som ligger precis bredvid Katarina kyrka. Vart ska ni vara?

Prazzen; jag har också beslutsångest över klänningen... ska faktiskt gå och prova några i helgen. Kanske hittar "the one" då...

• SMarie

LB5; vi ska vara på Rosendals wärdshus på Djurgården. Vilken tid ska ni vigas?

Jag ska prova klänning igen på onsdag. Har redan hittat två jag gillar, men man måste ju se lite mer... Jag har tur som har en ledig vardag i veckan, vill inte behöva trängas på lördagar...

• Thewedding

Vi ska gifta oss i Stenungsund den 22 aug

• Anki82

Jag fick min klänning förra veckan, beställde den från USA, för mindre än halva priset mot vad jag skulle betalat här (irland) och då fastnaden i tullen så 1000sek gick till tullen men det var det verkligen värt, så smygkikar på den hela tiden o provat den minst 3 gånger hemma redan.
    Vad kostar era klänningar i sverige?
    Den billigaste jag hittade här va ca 12000sek har jätte trissade priser här.

• Jojjo M

Hej hej.

Vi gifter oss också 22/8 på Smögen.

• Trubbel

Vi määää :)
    Har "bara" bokat kyrka, temafärger, festlokal, frisör, liveband å ska provsmaka mat på söndag...

• Thewedding

Vad ska ni ha för mat på erat bröllop ?

• Anki82

vi kan inte bestämma oss om vi ska ha 2 rätters med tårta som efterrätt eller ha buffé o tårta, vad ska ni andra ha? kör ni catering, hotel eller laga eget?

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09