Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Klänningen är ganska enkel, taft ivory, axelbandslös med lite broderi över ena sidan och lite draperad.
Men du skulle sy upp din va??? Häftigt!!!
Plötsligt började jag tänka på vad man ska ha för sånger i kyrkan... damn it nu är det kört...
Jo jag ska ju det
Är spänd på hur det blir eftersom jag har massor med olika idéer som ska passa tillsammans.
Har du några tankar kring vilka sånger du ska ha?
Jo vi funderar lite runt typ fields of gold, true colors och somewhere over the rainbow med israel kama...någonting...
En vän till oss ska sjunga, han har varit med i Orphei drängar så det blir nog bra oavsett.
Jag hade gärna fått min klänning uppsydd. Din kommer ju att vara perfekt för just dig...Avundsjuk!!!
True colours är bara så fin.
Gråter alltid till reklamen för björn borg där låten är med i.
Så mycket kraft i den
Åh! Här vill jag vara med!
Gifter oss i Örebro, eller lite utanför Örebro egentligen. Bor i sthlm dock. Har planerat det mesta faktiskt - nu handlar det mer om att köpa in och genomföra alla planer :)
Sitter och pysslar klart inbjudningskorten nu (finns i mitt galleri). Mysigt!
I slutet av Mars ska jag åka upp till Sundsvall och Mammas bästa vän som ska sy min klänning - ska bli riktigt kul att mäta, kolla tyger och bestämma klart hur det ska bli.
Somewhere over the rainbow med Israel Kamakawiwo'ole älskar jag! Vi tänkte ha den på slutet av festen när vi ger oss av eftersom vi ska till Hawaii på bröllopsresa ;)
Annars blir det Songbird, Come What May, Maestro (The holiday) och Prelude Cello suite nr 1 för oss.
(förlåt för det långa inlägget blev bara så glad för att hitta den här tråden..)
Välkommen hit
Är kul att vara ett gäng som följs åt med samma dag i siktet.
oh Maestro var inte dum den... Bra med tips.
Det låter som om det kan bli hur bra som helst, vi har pratat lite löst om rosa/silver/vitt till vårat...
Har också börjat fundera på musik, mina två bröder kommer att spela gitarr i kyrkan och sjunga "I'm yours" med Jason Mraz och "If I were a carpenter" med Bobby Darin.
den här är riktigt fin