• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

Hvidis:
    - Bra idé med ultraljudsbilden. Glöm inte att påminna om att få den, för har hört att inte alla får det.
    - Jag måste kissa minst en gång per natt. Men inatt höll jag mig för jag orkade inte gå upp. Höll på att spricka i morse.
    Drömmer också väldigt verkligt. I natt var det lite lustigt. Mannen sa igår att jag skulle köra "hans" bil och så var den med i drömmen. Det var poliskontroller, bromsarna funkade inte så jag råkade backa ner i ett dike. IAF, så var det en poliskontroll när jag körde till jobbet i morse. Sanndröm?
    Slapp dock bli inkallad...

Passionis:
    Vilken fantastisk historia. Har hört något liknande. Att det var två foster, men det var flera månader mellan dem? :-O. Kommer inte ihåg om det var verklighet eller film dock. *lol*

Ninnis:
    Bra inställning!
    Har försökt länge nu med maggnidning mot skärmen

Jag är i v. 11+5, orkar snart inte läsa om bara v.12 på kalendern. Händer liksom inget nytt
    V. 13 på söndag

• Hvidbrud

Ankan: (har sån lust att kalla dig lilla hjärtat pga din bild...)
    Tycker också att det går så långsamt. Är jag fortfarande i v12 (+2)... Men det händer ju jätte mycket där inne. Kan märka att livmoder blivit större på en vecka bara. Kan du märka din?
    Ska ni göra NUPP? Här får man betala 20kr/bild, men jag skulle betala 100! Första bebisbilden! Hi hi!
    Drömmen gjorde kanske att du körde försiktigare så att du inte blev stoppad?

Oj! Foster med olika månader. Kan det verkligen hända? Rent fysiologiskt låter det ju som en omöjlighet... Hur gör man med födslen? Hmmm... Mysko.

• ingenjörsbruden

Passionsblomman: Va bra att burkandet gick bra! *asg* Den där pinsamma stämningen i väntrummet kunde riktigt känna via skärmen! Låter mysigt med "heldag" med mannen!

Vilken fairytale! Man blir ju helt salig när man hör något sånt....förutom att de skulle få TRE pojkar samtidigt...det är jag INTE så lockad av!

Känns det när man sätter akupunkturnålar? Har alltid funderat över detta...
    Hoppas att din terapeut kan få bukt med dina cementmuskler! Börjar så klart direkt fundera på om du är lika stark som Ninnis alias Pippi.....trevligt att känna en brottare o en pippi!

Ja det är en liten nackdel med att skicka UL-bilden... ...Hahhahaha nåja det får man väl ta!

Ankan: NUPPA bör man *hehehehe*

Maken är osså lite sliten....han känner sig nästan utnyttjad!! Hahahaha stackarn.....mitt lilla sexobjekt!! *hehehee* Men maken är en baddare på att massera mina ömma tuttar.....det hjälper iallafall för mig! Gör mindre ont i dem sen.

Appropå drömmar.....igår drömde jag att jag var ute o körde en brun plysch soffa!! Ni vet om man strippar en bil helt o bara behåller bottenplattan med hjul....o så sätter man en brun hemsk soffa på den o så körde jag rundor!!
    Kommer ihåg att jag i drömmen tyckte att det var lite konstigt att köra runt i en brun soffa o att det vore väldigt opraktiskt när det regnar osv!!
    Drömmer MASSOR av sexdrömmar....helt galet! Maken börjar nästan bli rädd!! *hahahaha* Men han vågar inte klaga än så länge iallafall!

Hoppar osså att kommentera Hvidis dröm om Passionis bröstmuskler!!
    Ni är så goa! *KRAM*

• Ankan80

Nä, vi skall bara göra det vanliga UL i v. 18. Så lång tid att vänta

Jag tror jag känner den. Alltså märker också att den växer. Dock kan jag inte känna den utanpå. Men den kanske är bakåtlutad

Hvidbrud skrev 2009-02-20 08:47:33 följande:
    Ankan: (har sån lust att kalla dig lilla hjärtat pga din bild...)Tycker också att det går så långsamt. Är jag fortfarande i v12 (+2)... Men det händer ju jätte mycket där inne. Kan märka att livmoder blivit större på en vecka bara. Kan du märka din?Ska ni göra NUPP? Här får man betala 20kr/bild, men jag skulle betala 100! Första bebisbilden! Hi hi!Drömmen gjorde kanske att du körde försiktigare så att du inte blev stoppad?Oj! Foster med olika månader. Kan det verkligen hända? Rent fysiologiskt låter det ju som en omöjlighet... Hur gör man med födslen? Hmmm... Mysko.
  • Hvidbrud

Ha ha ha!! En sån härlig dröm! Jag skrattar så tårarna trillar!! Åh!!! Vilken syn!! Hi hi!! :-
    Ja du, de där sexdrömmarna med the big O.... härligt när det är så tydliga och klara! Hö hö...
    Det g¨r inte så ont md aku-nålar. Litet stick, men sen käns det skönt tycker jag. man kan märka hur det liksom Zummar i hela kroppen om man koncentrerar sig. man kan ju sätta igång födseln med akupunktur om man går över. här i kph är där en barnmorska som har blivit akupunktör, henne hade jag tänkt gå till om ifall att det var något.

Äh, du den soffan...

• Hvidbrud

Ja, det växer och växer...
    tids nog ska den nog komma fram... Ingen annan utväg...

Ankan80 skrev 2009-02-20 09:02:11 följande:
    Nä, vi skall bara göra det vanliga UL i v. 18. Så lång tid att vänta Jag tror jag känner den. Alltså märker också att den växer. Dock kan jag inte känna den utanpå. Men den kanske är bakåtlutad
  • Ninnispinnis

Ja det är verkligen JÄTTESYND om din make...

ingenjörsbruden skrev 2009-02-20 08:51:20 följande:
    Maken är osså lite sliten....han känner sig nästan utnyttjad!! Hahahaha stackarn.....mitt lilla sexobjekt!! *hehehee* Men maken är en baddare på att massera mina ömma tuttar.....det hjälper iallafall för mig! Gör mindre ont i dem sen.

Drömmer MASSOR av sexdrömmar....helt galet! Maken börjar nästan bli rädd!! *hahahaha* Men han vågar inte klaga än så länge iallafall!
  • Ninnispinnis

Big O??

Hvidbrud skrev 2009-02-20 09:02:21 följande:
    Ha ha ha!! En sån härlig dröm! Jag skrattar så tårarna trillar!! Åh!!! Vilken syn!! Hi hi!! :-Ja du, de där sexdrömmarna med the big O.... härligt när det är så tydliga och klara! Hö hö...
  • Ninnispinnis

Förresten, "köra rundor", DET är skånska!

• Hvidbrud

Ska till jobbet nu! Vi ses på lunchen!
    *kramkramkram* Tack för härligt sällskap!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)