• Bluebride

Ni med budget på max 20.000 kr samlas här

Här tycker jag vi samlas vi som ska ha en maxgräns på 20.000:-. Jag i alla fall hoppas att vi kommer under det. Tror i min budget jag gjort här på BT så ligger vi på runt 16.000:-. Resa tänker vi inte ta än, om inte annat ingår det inte i budgeten, vi ska önska oss bidrag till resa istället.

Sen får man väl säga att jag har tur som har ett inställt bröllop bakom mig och har faktiskt inte sen dess hittat ngn annan klänning, jag har hittat min klänning med stort K, så det enda jag har fått köpa till är min underkjol och den köptes nu för ett par dagar sen.

Alla är välkomna. Själv ska jag gifta mig 2010-05-22 PINGST!!!!

• Svar på tråden Ni med budget på max 20.000 kr samlas här
  • Bluebride

det var billigt. var hittar man sånt? all grekisk mat är ju inte gott men ändå

• Blivandefrueriksson

Jönköping, pallas atena.. Men fästmannen vill ju ha 2 rätters men kanske man kan hitta en förrät hos dem med. För vad vi skulle spara pengar om vi tog från dem

• Bluebride

jönköping e läte väl långt bort.

• Blivandefrueriksson

Ne inte för oss

Bluebride skrev 2009-10-02 22:40:05 följande:
    jönköping e läte väl långt bort.
  • Bluebride

men för oss

Blivandefrueriksson skrev 2009-10-02 23:00:18 följande:
    Ne inte för oss
  • Luring

Vår catering kostar 160:-/pers för tvårätters, vilket känns mkt prisvärt. De gör även bröllopstårtor för 25-30 kr/bit men vi ska kolla upp andra alternativ som kanske kan bli ännu billigare. Men en annan viktig aspekt för oss är att det inte bara ska vara billigt, det ska vara smidigt också. (Vi gifter oss 4 dec 2009)

www.lassesmatstuga.se/brollop1.htm

• Blivandefrueriksson

Luring det lät ju jätte bra, vi kan hamna på det med om sambon inte ger med sig.

Ica maxi ligger ju lite billigare om man tar vanlig tårta, vi ska ha bröllopsbakelser

• Bluebride

jag ska boka tid med konditoriet för diskution

• Blivandefrueriksson

Idag har vi varit och kollat på lokalen, tror det blir jätte bra. Finns 2 matsalar en mindre och större. Så i den stora kommer vi duka upp för sittning, i den lite mindre kommer buffén stå uppdukad och senare blir det dansgolv där inne. Fanns många toaletter så det behövdes inte oroas för.

Vek ett prov kort idag och det vart jätte bra, så någon som vet en bra sida att hitta stämplar på förutom panduro? Hittade ingen som jag ville ha där inne.

• CeKe

Kolla prickiform!

Blivandefrueriksson skrev 2009-10-04 16:13:40 följande:
    Idag har vi varit och kollat på lokalen, tror det blir jätte bra. Finns 2 matsalar en mindre och större. Så i den stora kommer vi duka upp för sittning, i den lite mindre kommer buffén stå uppdukad och senare blir det dansgolv där inne. Fanns många toaletter så det behövdes inte oroas för. Vek ett prov kort idag och det vart jätte bra, så någon som vet en bra sida att hitta stämplar på förutom panduro? Hittade ingen som jag ville ha där inne.
Svar på tråden Ni med budget på max 20.000 kr samlas här