Vi som går på Viktväktarna del 5
Hej igen.
Då startar jag en ny tråd för år 2010. Vi hoppas på många viktnedgångar men framförallt ett gott välmående genom träning och bra kost.
Ge järnet!!!
Hej igen.
Då startar jag en ny tråd för år 2010. Vi hoppas på många viktnedgångar men framförallt ett gott välmående genom träning och bra kost.
Ge järnet!!!
Nekade go´fika igår med varm choklad. Bra va'?!
HAHA, det slog mig inte alls :) Men det är riktigt spännande då det är i största hemlighet vi gifter oss. Det är så svårt att hålla tyst.
Tittar in och säger HEJA!
Känner mig lite "nere" i dag pga av en överklagan jag håller på att skriva till kammarrätten (ang en sjukskrivning förra våren). Började läsa papperen mer nogrant i går och insåg att de kanske inte ens tar upp mitt fall där .
Enastående startk!!
Att du har det i dig - hoppas du känner att du är värd mer än "gofika" och nu verkligen har satt dig själv i första rummet
Ska snart på mitt möte och vet att det kommer plus eftersom jag varit på semster, inte skött träningen normalt och inte alls kollat på ett enda pointsvärde utan ätit utan förbehåll. nu blir det till att försöka ta tag i situationen igehn coh verkligen räkna så jag inte förbli över 90 mycket länge till. Jag som precis spräckt gränsen
Får kanske dra nytta av att sambon är hemma och sjukskriven ett tag framöver. Han får sköta markservice och jag kan njuta av god och välkomponerad mat om jag bara handlar hem den.
Man måste ju få ha semester ibland också. Det går rätt fort att komma tillbaka in i pointsvärden igen Själv sitter jag och mumsar på popcorn. Bästa viktväktargodiset enligt mig
God morgon mina vänner. -25 imorse. Brrrrr.
Jag hade en fikafri dag igår också och höll mig till mina dagliga points
Idag är jag inbokat på ett Pilatespass på lunchen. Är orolig att jag "bangar" i sista stund, så här behövs peppning! KÄnner hur ONT jag har i halsen. Fast egentligen inte såååå ont... när jag tänker efter.
PIlates kanske inte ger så många bonuspoints men det är bra och stärkande för kroppen, bra toning av kroppen också. Me like. Men skitjobbigt är det för alla micromuskler som man inte visste att man hade. Har inte gått på ett år så jag är skitnervös och det känns jättejobbigt.
Planen är att varva Pilates eller Yoga med Spinning.
Pilates o Yoga; bra för min rygg och mina onda kontorsaxlar
Spinning: kondition och fettförbränning. Visst är det stärkande för hjärtat också?
Popcorn är också min räddning. Chips och annat försöker jag hålla mig ifrån, men popcorn till fredagsmyset känns okej. Den där "less fat" varianten. Och ungarna gillar det också.
-Tränat; Check!
Jag verkligen TVINGADE iväg mig själv på träningen. Det visade sig vara ett Power Pilates-pass och det var hysteriskt tempo ! Så jag orkade ju inte lika mycket som de andra, men jag höll igång och tog ut mig så jag fick upp pulsen rejält och svettades. Benen bara skakade efteråt
Törs knappt tänka på morgondagens träningsvärk :-/
Men, men jag tog mig dig och genomförde passet!
BAra det är ju veckans bedrift
Är redan anmäld till måndagens lunchpass.
HÄRLIGT Sonja. Bra jobbat =)