• ThereseStefan

Vi som går på Viktväktarna del 5

Hej igen.

Då startar jag en ny tråd för år 2010. Vi hoppas på många viktnedgångar men framförallt ett gott välmående genom träning och bra kost.
    Ge järnet!!!

• Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 5
  • Svanboet

******* BÖRJA KOPIERA HÄR **********
    Emelia79, 30 år, startvikt 71kg, målvikt 60 kg.

Malin och Joel, 23 år, startvikt 70,5 kg, målvikt 60 kg (till 10/7). Hittills -1,2 kg.

Svanboet: Borås/Gbg, 27 år, möte onsdagar, 40 veckor (v.20, 2009), vikt v7: 90,9kg (+.0.4)

tågjäntan: Gbg, 38 år, vägning oregelbundet ca en gång per månad. Startvikt ca 80 kg maj/juni. Målvikt 60kg. 16/2 --> 68,5 kg.

Diz: Hbg, 27år, möte måndagar, start sep/ok-09 87,3kg, Målvikt 65 kg, vikt 18/1 82,3kg - +0.1kg förra veckan.

ThereseStefan, 26 år. Oregelbunden vägning. Startvikt 58,2kg i november. Målvikt 55kg i juni.

Sonja68, 41 år, Vägning varje måndag. Startvikt 59,7 kg, Målvikt 52 kg. Vikt 25/1 v.1: 58,7 (-1 kg) 2/2 v.2: 57,9 (-0,8). 9/2 v.3: 58,5 (+0,6 kg). 16/2 v.4 58,0 kg (-0,5)

fyll på med de uppgifter du vill delge oss andra i tråden...

Att det ska vara så attans svårt att ta sig förbi 90-gränsen. Peppad som tusan blev jag igår också när en av killarna i gruppen fick ett diplom på -25 kilo! Ett sånt ska jag ta mig tusan ha innan sommaren, har ju bara "lite" kvar

Min hemläxa denna vecka är att förifylla min CL och sedan hålla den! Jag ska prova den strategin för att orka bättre när lusten tryter. Jag hade ju tänkt passera 90 innan feb går ut så nu har jag ju bara en vecka till på mig och jag halkar efter i BL utmaningen på VVs hemsida... dags att gaska upp sig!

• patrikoannika

Diplom!!!

Det har jag aldrig fått... *mutter*

Jag har ju passerat - 40 kg.. Men inget diplom inte...

Får alla det?

• lillalyckan

Igår var ingen bra dag för mig. Bakade kanelbullar till min karl som han skulle ha med sig till jobbet. Men han tog ju inte med sig alla så jag åt säkert en 10 stycken under dagen! Hemmagjorda visserligen men en 35 points blev det ju i form av bullar iaf... Där sprack hela veckobonusen... Och egentligen ska jag inte använda min veckobonus eftersom ja hade en "pointsfri" dag i måndags... Nu blir det en promena i kylan för att bättra på samvetet lite...

• Svanboet

Ingen fara på taket! Snör på dig skorna och tänk inte på det mer. VB är ju till för att användas trots att man haft en dags semester innan.

lillalyckan skrev 2010-02-18 16:49:54 följande:
    Igår var ingen bra dag för mig. Bakade kanelbullar till min karl som han skulle ha med sig till jobbet. Men han tog ju inte med sig alla så jag åt säkert en 10 stycken under dagen! Hemmagjorda visserligen men en 35 points blev det ju i form av bullar iaf... Där sprack hela veckobonusen... Och egentligen ska jag inte använda min veckobonus eftersom ja hade en "pointsfri" dag i måndags... Nu blir det en promena i kylan för att bättra på samvetet lite...
  • Svanboet

Stort grattis!!!

Du får fråga din konsulent för jag tror att det finns ett för -25, ett för -50 och ett för -75 enligt min konsulent...

patrikoannika skrev 2010-02-18 16:08:18 följande:
    Diplom!!!Det har jag aldrig fått... *mutter*Jag har ju passerat - 40 kg.. Men inget diplom inte... Får alla det?
  • lillalyckan

Hela veckan har varit full av okontrollerbart mofferi, även idag... Suck, trött man blir på sig själv... Nya tag imorgon! Nu SKA det gå!!!

Svanboet skrev 2010-02-18 20:49:06 följande:
    Ingen fara på taket! Snör på dig skorna och tänk inte på det mer. VB är ju till för att användas trots att man haft en dags semester innan.
  • tågjäntan

Jag har ganska bra karaktär för det mesta. Iaf när det gäller maten. Nu önskar jag att jag kunde dela med mig lite . I dag blev det annars oförhappandes en halvtimmes promenad för att gumman inte somnade på spårvagnen. Det kändes bra eftersom ajg inte rört mig så mycket mer än simningen i måndags.

• lillalyckan

Kanske det har smittat av sig lite ändå... Kom hem med en godispåse, åt några bitar, sen SLÄNGDE jag resten! Inte illa va... Kanske det finns hopp även för mig också...

• tågjäntan

I bland får jag be min man gömma godis så att vi kan ta det när jag blir fööör sugen eller har bestämt oss för att unna oss lite.

• lillalyckan

min söte karl hade riggat upp en skål med färdigskalade morötter till mig innan han gick till jobbet idag så jag ska ha nåt när suget sätter in... Vad hade jag gjort utan honom?

Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 5