• ThereseStefan

Vi som går på Viktväktarna del 5

Hej igen.

Då startar jag en ny tråd för år 2010. Vi hoppas på många viktnedgångar men framförallt ett gott välmående genom träning och bra kost.
    Ge järnet!!!

• Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 5
  • Svanboet

******* BÖRJA KOPIERA HÄR **********
    Emelia79, 30 år, startvikt 71kg, målvikt 60 kg.

Malin och Joel, 23 år, startvikt 70,5 kg, målvikt 60 kg (till 10/7). Hittills -1,2 kg.

Svanboet: Borås/Gbg, 27 år, möte onsdagar, 39 veckor (v.20, 2009), vikt v6: 90,5kg (-1.9)

tågjäntan: Gbg, 38 år, vägning oregelbundet ca en gång per månad. Startvikt ca 80 kg maj/juni. Målvikt 60kg. 11/1 --> 70,0 kg.

Diz: Hbg, 27år, möte måndagar, start sep/ok-09 87,3kg, Målvikt 65 kg, vikt 18/1 82,3kg - +0.1kg förra veckan.

ThereseStefan, 26 år. Oregelbunden vägning. Startvikt 58,2kg i november. Målvikt 55kg i juni.

Sonja68, 41 år, Vägning varje måndag. Startvikt 59,7 kg, Målvikt 52 kg. Vikt 25/1 v.1: 58,7 (-1 kg) 2/2 v.2: 57,9 (-0,8). 9/2 v.3: 58,5 (+0,6 kg)

fyll på med de uppgifter du vill delge oss andra i tråden...

• Sonja68

Svanboet! Wow *gör vågen* Härligt!

• tågjäntan

Grattis Svanboet!
    Jag gick hem från af idag ca 40-45 min. Kollade inte klockan. Men det var strålande väder så det var väldigt skönt. Min grej verkar vara promenader . Jag hoppas att det blir mer simning framöver och att jag kan fortsätta promenera lite även om min man nu blivit pappaledig.

• lillalyckan

Hej hej! Jag började viktväkta i måndags, vägde in mig på 76,6 kg och har tänk att jag ska ner till 65 och den här gången tänker jag inte ge mig! Alldeles för många gånger har jag börjat gå ner u vikt för att sen tröttna och äta upp mig lite högre än vad jag startade men inte den här gången! Planen är att jag ska lyckas med mitt mål innan midsommar för då är det dags att köpa brudklänning

• lillalyckan

Tackar tackar Känns riktigt bra den här gången, gillar deras nya system med propoints och veckobonus, det fanns inte sist jag viktväktade så det var en trevlig överraskning. Vi får se på måndag om det har gett någon effekt eller inte...

• Svanboet

lillalyckan - välkommen!

Sonja - tackar!

tågjäntan - tackar! Det är starkt av dig att promenera och visst är det härligt väder utanför fönstret där jag sitter på kontoret och önskar jag kunde gå ut. Starkt kämpat och vågen för dig med!

Jag hade ju i hemläxa att föra CL noga denna vecka och inte en enda dag har jag gjort det - Buu!! Jag har iaf fått en känsle i kroppen som säger att något stort är på gång. Jag känner mig nästan som jag gjorde på den tiden som jag var aktivt tränande och spenstig och kanske inte riktigt smal men mindre än jag varit på vääääääldigt länge. Jag tror att det händer, jag tror att det funkar och att det snart går upp även för mig hur mycket jag faktiskt har lagt av mig. Snart trillar alla byxor jag har framme i garderoben av och jag får ta fram nästa storlek - det är stort!

• Sonja68

Det går inge bra för mig. Har en ny mellanchef på jobbet som får mig att stressa, tröstäta, inte ha tid att träna eller gå på massage och nu sitter jag med ett glas rött och Marabou Premium cocoa nibs bara för att "lugna nerverna" Hon (mellanchefen) var verkligen inte vad jag behövde just nu.

MÅste försöka ignorera den dåliga energi hon aktiverar, bygga upp en sköld och bli "untouchable", oberörd och opåverkad och allt det där... Giv mig styrka!

• Svanboet

*Giver Sonja styrka att ignorera den dåliga energin från mellanchefen*

Sonja68 skrev 2010-02-13 00:02:00 följande:
    Det går inge bra för mig. Har en ny mellanchef på jobbet som får mig att stressa, tröstäta, inte ha tid att träna eller gå på massage och nu sitter jag med ett glas rött och Marabou Premium cocoa nibs bara för att "lugna nerverna" Hon (mellanchefen) var verkligen inte vad jag behövde just nu.MÅste försöka ignorera den dåliga energi hon aktiverar, bygga upp en sköld och bli "untouchable", oberörd och opåverkad och allt det där... Giv mig styrka!
  • patrikoannika

Bra vecka, det här. Inget moff under hela veckan eller helgen... (än så länge...)

Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 5