• ThereseStefan

Vi som går på Viktväktarna del 5

Hej igen.

Då startar jag en ny tråd för år 2010. Vi hoppas på många viktnedgångar men framförallt ett gott välmående genom träning och bra kost.
    Ge järnet!!!

• Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 5
  • lillalyckan

Bra jobbat! Vad innebär powerpilates?

• tågjäntan

Nu har jag varit ganska duktig några dagar. Jag har promenerat lite mer. I går var jag ute med gumman och det blev en extra vända för hon hade bara sovit typ 15 min när vi kom till huset. Sedan har vi ofta på kvällarna unnat oss en liten chokladbit eller så. Nu har jag låtit bli dem och sagt att jag bara kommer unna mig det på helgen.

• FiaLottaoälsklingen

hej
    hänger med lite i tråden om det är ok, försöker äta ww men på egen hand. har allt material sen tidigare medlemskap så det är mest lite karaktär som saknas =)

kör spinning 1-2 gg i veckan, promenerar ett par dagar i veckan och försöker hålla mig till mina p men det är svårt, det är "bara" 7 kg som ska bort men det är mkt ibland...

trevlig helg på er allihop!

• lillalyckan

Lite stolt över mig själv måste jag vara nu... I torsdags skulle vi bara ta en öl efter jobbet. Ni vet ju alla hur det brukar sluta så jag ramlade hem halv fyra på natten med massor av alkohol. Räknade sen ihop hur mycket points det blev ungefär och det fick faktiskt plats i veckobonusen. Igår var det filmkväll med hemgjort godis för att kontrollera baksmällan. När de andra blev hungriga och ville ha pizza åt jag en macka! Jag sa nej till pizza! Det har nog aldrig hänt innan... Speciellt inte när man är bakis så nu är jag lite stolt. Åt visserligen lite för mycket bröd så jag gick över mina points, men hellre 5 för mycket än typ 30 som pizzan hade gjort

• Sonja68

Lillalyckan: Grattis! Starkt Jag lyckades INTE säga nej till pizza i lördag. Sprände därför mina points för denna vecka, men,men... alla övriga dagar har jag hållit mig inom ramarna.

• Sonja68

Power Pilates, tja jag vet inte riktigt vad det betyder, men det var väldigt mycket högre tempo än Soft Pilates och väldigt mycket svåra övningar som krävde enormt starka magmuskler och balans och kropps kontroll.
    Svårt som f-n. Men jag vägrar låta mig nedslås. Ska dit idag igen!

• Sonja68

******* BÖRJA KOPIERA HÄR **********
    Emelia79, 30 år, startvikt 71kg, målvikt 60 kg.

Malin och Joel, 23 år, startvikt 70,5 kg, målvikt 60 kg (till 10/7). Hittills -3,9 kg (66,6 kg).

Svanboet: Borås/Gbg, 27 år, möte onsdagar, sedan v.20 2009, vikt v10: 89.3 kg (-1.2)

tågjäntan: Gbg, 38 år, vägning oregelbundet ca en gång per månad. Startvikt ca 80 kg maj/juni. Målvikt 60kg. 16/2 --> 68,5 kg.

Diz: Hbg, 27år, möte måndagar, start sep/ok-09 87,3kg, Målvikt 65 kg, vikt 18/1 82,3kg - +0.1kg förra veckan.

ThereseStefan, 26 år. Oregelbunden vägning. Startvikt 58,2kg i november. Målvikt 55kg i juni.

Sonja68, 41 år, Vägning varje måndag. Startvikt 59,7 kg, Målvikt 52 kg. Vikt 25/1 v.1: 58,7 (-1 kg) 2/2 v.2: 57,9 (-0,8). 9/2 v.3: 58,5 (+0,6 kg). 16/2 v.4 58,0 kg (-0,5). 1/3 v.6 58,5 kg (+0,5).8/3 v.7 58 kg (-0,5). 16/3 v.8 58,9 kg (+0,9). 22/3 v.9 58,0 kg (-0,9)

fyll på med de uppgifter du vill delge oss andra i tråden...
    *********************************** ************************** ¨
    Inga strålande resultat, men dock åt rätt håll iaf.

• FiaLottaoälsklingen

Tack!

helgen gick ok, lite popcorn och dippsås till köttet men bättre än förväntat. Lite ner i morse, ett par hekto bara men alla minus är positivt!

Sonja68 skrev 2010-03-22 08:30:56 följande:
    Fialotta; välkommen
  • Sonja68

Nu har jag varit på Pilates på lunchen och jag är HELT knäckt alltså ! Skakar i hela kroppen och jag kunde knappt förmå mig till att lyfta gaffeln och äta min lunch efteråt. Fick verkligen tvinga i mig maten.
    Men det gick tillslut!
    Jösses Amalia... vilken träningsform det där är!

Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 5