Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!
Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...
Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.
Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...
Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.
Bobods: Mava. Du då??
Här hoppar jag in. Är en Säfflebrud som gifter sig 24 juli i sommmar och som faktiskt var på Karlstads Högtidskläder igår och hittade min brudklänning. Är överlycklig. Trodde aldrig att jag skulle passa i den typen utav klänning som jag nu valde men när jag provade den så var allting rätt.
MrsMuffin: Avdelning 17.
Idli: Välkommen! Gud vad roligt att hitta en klänning! Är det den i galleriet? Nixa eller hur, jag har också provat den!
Gifter ni er i Säffle?
Ja det är riktigt roligt faktiskt. Helt otippad klänning också men den var perfekt för mig. En Nixa är det. Jag gillade den redan utan halternecken när jag provade den men med den var det som om den gjorde allting. Trodde aldrig det skulle falla mig i smaken men men så är det väl antar jag. Japp vi gifter oss i by kyrka i Säffle.
Den klänningen är riktigt snygg på, en riktig formgivare! Jag tyckte också om den men den kändes inte riktigt som jag. Kul att någon annan köpte den!
VB blivande VD skrev 2010-04-01 19:28:30 följande:
bobods: Men!! Då har vi kanske pratat i telefon ngn gång hihi. Vad lustigt! Kanske tom setts i omklädningsrummet??
Det börjar närma sig nu för oss allihop...den 31 mars var det bara FYRA månader kvar för oss. Jeeez!!! Kan inte fatta...
Hahaha, så lustigt. Det har vi säkert gjort Kanske har setts när vi kört cytostatikabehandling på MAVA t.o.m, man vet aldrig
Hej! Ännu en blivande Karlstadbrud!
ÄR det någon mer här som ska gifta sig borgerligt? Eller är det bara kyrkbrudar?
Vi ska ha ett mycket enkelt bröllop med borgerlig vigsel, liten mottagning hemma och sedan middag på restaurang med de närmaste (som blev dryga 30 tillslut).
Inser att tiden går snabbt, och jag är inte klar med något alls än! Klänning är ett stort frågetecken, hår ska jag nog göra själv, make up likaså. Ringen är beställd, och papper på hindersprövning har kommit hem. Ska man lämna dem till vigselförrättaren? Eller hur gör man? Är lite nybörjare på det här.
Ser några bekanta i tråden, men vi har ännu inte gått ut med att vi ska gifta oss, så jag avslöjar inte vilka