• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • majsan801

Vi ska rose mousserande chapel hill....gott och vackert.

• Ninnalotta

iiiih nu är det inte långt kvar!! och det börjar kännas pirrigt, är ni klara med allting??

• EmMagnus

Idag har jag satt in annonser om att vi gifter oss den 15 maj i tidningen där jag kommer från, sambon kommer från och tidningen som är där vi bor nu. Jag har inte haft en tanke på att man kanske skulle annonsera om att man gifter sig, det var mamma som tyckte att jag skulle det så att framförallt lite mer avlägsna släktingar har koll.

Har ni tänkt att köpa något till tärna, bestman och solister? Hör det till att man gör det? Är det fler som man borde ge nått? Och vad tusan köper man!!!???

• CiaLovesAndreas

OT: Vi är inne i budgivningen nu, men det ser ut som att vi kommer förlora den Vi har satt den maxgräns och den gränsen är snart nådd.

Vi har en hel del pengar sparade men det blir ju såklart en hel del lån också.

• Martinaa

Haha, nu ska jag sätta min mascara på prov! Köpte vattenfast mascara för ett tag sedan som jag tog på mig nu. Nu ska jag ut i köket och hacka lök!

• CiaLovesAndreas

Det blev inget hus. Så det blir till att fortsätta leta.

• 23maj2009

Fröken Strössel skrev 2010-05-04 07:17:48 följande:
    Jag fotograferade min Secret Box i söndags och sitter nu och går igenom bilderna, är så himla nöjd! Det var verkligen hur roligt som helst att fotograferas, en riktig egoboost!Om ni vill se ett litet smakprov finns det här adorablemoments.se/blogg/
    Åhh gud så fin rumpbild! Sån ska jag också göra!! Det kommer min M2B gilla, haha

Njut nu!!
    Kram Lena
  • a n n a
    sköldis10 skrev 2010-05-04 14:47:14 följande:
    Jag behöver tips..våra tjejer som ska sjunga är 3 st..jag frågade den tjejen som jag känner, hur mkt dem vill ha betalt...äsch inget, nä vi behöver inget..!!!! Klart dem ska få betalt..men vad gör man i ett sådant läge??
    Min barndomsvän och hennes man ska sjunga på vårt bröllop och vi får det i bröllopspresent av dem.
  • a n n a
    CiaLovesAndreas skrev 2010-05-04 17:55:43 följande:
    Det blev inget hus. Så det blir till att fortsätta leta.
    Attsingens! Och det värsta är att man sååå många gånger i det läget redan möblerat huset i tanken och flyttat in. Krampådig!
Svar på tråden MAJ 2010 del 5