• Morsian2011

Ni som med lite större budget?

Hej,

det är många som lyckas hålla sitt bröllop på 50 000 kr, och under alt. lite över. Vårt drömbröllop kommer med resan kosta över 200 000 kr. Då är det dock bröllop för 70 personer på ett alldeles fantastisk ställe med en stjärnkock bakom kastrullerna och vi kommer göra typ det vi drömt om alltid. Vore kul att få prata med er som har lite större budget, bara för att få tips osv.

• Svar på tråden Ni som med lite större budget?
  • Gorgeousnes

Vad fina bilder. Och snygg du var i håret. Och klänningen var jättefin. Vart kom den ifrån?

• uppochhoppa

foton från vår provfotografering finns nu på www.adorablemoments.se. Vi är SÅÅÅÅ nöjda!!! Shit vad jag längtar till februari!

Vad fina ni var Mrs Muffin!

• MonsterSmulan
    MrsMuffin skrev 2010-08-10 08:47:53 följande:
    Nu har vi gift oss! Kika in på skorpsmulorochsandaletter.blogg.se om ni vill se lite pics... Fick räkningen från Stadshotellet häromdagen, blev helt okey faktiskt - vi var 83 personer som åt middag och drack ganska så skapligt. Var helt klart värt det, bara det att slippa städning och dukning...gaaaah!!Lycka till alla ni andra!
    @ MrsMuffin: Verkligen vackert! Grattis! Vill också gärna höra vad det är för klänning.
  • uppochhoppa

PÅ Sundbyholms slott kommer våra gäster att betala 500 kr per person för övernattning och frukost.

• Nikeh

Vad har ni andra köpt för klänningar?
    Skulle vara kul och se om någon annan t.ex. har en Pronovias...

• Carin o  Mikael

Jag har köpt en Demetrios... Hade svårt att hitta en fin klänning utan massa lull lull... villle inte ha några pärlor eller för mycket fluff... de begränsade mitt urval ganska rejält, hittade många fina på Garamaj också.
    /C&M

• Nikeh

Carin o Mikael skrev 2010-08-11 14:01:17 följande:
    Jag har köpt en Demetrios... Hade svårt att hitta en fin klänning utan massa lull lull... villle inte ha några pärlor eller för mycket fluff... de begränsade mitt urval ganska rejält, hittade många fina på Garamaj också./C&M

Kikade i ditt galleri och såg de bedårande skorna. Nåt i den stilen tänkte jag nog mig också. Såg ut att vara bra höjd på dem... vilket nog är en fördel.

• Carin o  Mikael

Jo jag är ju inte så lång heller, 156 så behöver lite höjd  på skorna *haha* Skorna beställde jag från Matildas Fest och sydde dit en ros för att piffa till dem lite..
    /C&M

• uppochhoppa

Nikeh skrev 2010-08-11 13:43:11 följande:
    Vad har ni andra köpt för klänningar? Skulle vara kul och se om någon annan t.ex. har en Pronovias...

Jag har en pronovias! Finsn under starka bilder i mitt galleri!

• Andreas flicka

Min klänning finns i mitt galleri, ville inte heller ha en massa fluff...

• Nikeh
    Andreas flicka skrev 2010-08-12 17:30:21 följande:
    Min klänning finns i mitt galleri, ville inte heller ha en massa fluff...
    Jättevacker! 
  • Gorgeousnes

Ni som gifter er i Stockholm vart tillbringar ni er bröllopsnatt?

Svar på tråden Ni som med lite större budget?