Pyrro: instämmer helt med dig!
Optimia: Nog måste du väl förstå att det faktiskt finns människor som beter sig illa utan att det finns bakomliggande orsaker som grundar sig i dålig uppväxt, svagt psyke osv. Det finns människor som är så här av naturen. De flesta kan man väl säga är goda i sig själva, sen finns det en liten klick som är lite annorlunda, det bara är så. man behöver inte leta orsaker från barndomen osv.
Jag har otroligt mycket distans till kvinnan i fråga, kom bara att tänka på henne när jag började läsa tråden. Vi umgås inte idag men gjorde det tidigare, jag känner henne, hon har alltid varit så här, och hade hon på nått sätt mått dåligt skulle det kommit fram för eller senare.
Och NEJ jag kan inte vara sympatisk när jag tänker på henne, hon är inte sympatisk, hon har förstört för alldeles för många, hon är en sån som tar din idé och säger att det är hennes. Hon ÄR hemsk. Jag sk-ter helt i om hon nu skulle må dåligt, hon försätter att köra över folk oavsett.
Haha måste ändå skratta lite, det här ju inte ett jota med tråden att göra längre. Vi kan väl bara inse att vi helt enkelt tror olika om människor. Jag är pessimist, har alltför många gånger insett att jag har haft rätt i min misstro. Men jag gnäller väldigt lite för jag vet ju själv hur illa det låter.
Det är bara att gratulera er som har möjlighet, av olika anledningar, och tycker det är ok att lägga stora summor på erat bröllop, ni får det bröllop ni vill ha.
och till oss andra kan jag bara säga att vi kommer att få en fantastisk dag även om kalaset inte kostar flera hundra tusen. Vi kommer få vår man/kvinna, människor vi tycker om är där och det blir den dagen vi har planerat så länge för.
Lycka till!