• snaily

Välkomna till Tivoli Empatia!

Idag hade vi stor bajskatastrof och det blev premiär för duschen för Yngla. Hon sa varken bu eller bä om det så det får väl anses lyckat! Idag kom hennes badbyxor som jag beställde häromdagen så nu finns det ingen återvändo, vi ska gå på det där jäkla babysimmet vare sig hon gillar det eller ej!

Innan bajskatastrofen var vi ute och gick 9 km, hade Yngla i sjalen så vi blev duktigt svettiga båda två. Inbillar mig att jag såg både vargspår och -spillning. Spåren kan ha varit hund men bajset var från varg, har jag bestämt!

• snaily
    nennesjuttioåtta skrev 2011-04-14 21:02:11 följande:
    snaily - n söndagsutflykt kanske?! 
    Eller lördagsutflykt!? Joo, kom, jag är jättesugen på muffins juuuu!
    (På söndag ska vi fira mellan-systerdotterns födelsedag.)

Jag kan absolut inget om träd, men hemma i fjällen har/hade vi bollpilar, och de var ju inte så stora! Kan ju bero på att de växer i fjällen i och för sig...
  • snaily

Nenne
    Låter som jag borde komma och knips-knipsa Nancys friare.

• snaily

Snorkis
    Åh vad bra, du låter som en trädgårdsexpert, då kan jag konsultera dig också när vi flyttat in i huset med stora trädgården!
    Hälsa tillbaka till MrsB!

• snaily

Vickan
    Med basstation menar du staden U? Jag är väl ca en timme därifrån. Ett stenkast alltså. MIn kalender ser rätt tom ut faktiskt!

• snaily
    nennesjuttioåtta skrev 2011-04-14 21:02:50 följande:
    snaily – vi har redan tall på tomten.  
    Gran då?
  • snaily

Vickan
    Jag och Yngla (som just nu är vansinnesgnällig och inte tillåter mig mer datortid nu...) är på, om det är ok för din make + urinvånarna! Jag hittar ju, tvärs över gatan från min gamla källarbostad!

• snaily

Yngla har ju blivit rätt krånglig att åka bil med så vi åker gärna så kort som möjligt... annars kan ni såklart dejta hos nenne utan oss också, i så fall slipper ni höra Ynglas falsettgnäll som hon över på nu.

• snaily

Nej, nu ska rekordgnällig bebis + mamma med rekordstort tålamod gå och lägga sig. Natti natti!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!