Nenne
Kul med bad i sjön! Vad var det för temperatur ungefär? Funderar på om vi ska våga doppa Yngla snart...
Tinga
Trevlig "mester"!
Hej Kängu!
EA
Tycker också det var otroligt tråkigt att ni inte fick er Buster! Klart man förbereder och ställer in sig på det som komma skall, hoppas nu bara ni kan hitta någon ny vovve som ni känner passar er! Har ni lagt ner planerna på tax? (har för mig att ni funderade på det förut?)
Snartis
Låter jobbigt för dig, hoppas också lillebror kan tänka sig titta ut lite tidigare än tänkt.
Gosnosen
Vi började med lite potatis som smakportion när Yngla var 4 månader, men jag tyckte inte hon verkade mogen för riktig mat så vi lade det på hyllan ett tag. När hon var drygt 5 månader började vi med lite gröt och snart därefter rotfrukter igen. Potatis- och palsternacka på burk gillade hon, nu är hon lite mer kräsen och det är mest söta grejer som går ner.
Muggles
Kanske är det så att samsovning är vanligare när bebisen är riktigt liten men att fler börjat sova själva när de är i Ynglas ålder (7 mån). Vad gäller AP är jag verkligen ingen expert på definitionen, den verkar lite flytande tycker jag, så jag ska inte gå in närmare på det. Inte allt, men mycket av det jag läser inom området verkar vettigt för mig (oss).
Jag hade verkligen tänkt att vår säng skulle vara lite av vuxenzon (plus hundzon! ), men som sagt, Yngla ville annorlunda... Och visst har vårt vuxenliv bliit lidande, men samtidigt är det rätt fränt med den här totala symbiosen med Yngla, att hon är som en kroppsdel på mig. Antar att det kommer ta slut fortare än jag hinner blinka, sett i ett längre perspektiv... Försöker tänka såna positiva tankar för att väga upp det faktum att det också ibland är otroligt jobbigt att vara så låst.
Igår var vi på en utflykt till Lidingö för att köpa en fåtölj vi hittat på Blocket. Jobbig bilresa hem då Yngla lessnat ur... Väl hemma inser jag till min besvikelse att fåtöljen inte riktigt passar någonstans i vardagsrummet, suck. Nu funderar vi på om den ska få flytta till övervåningen och att vi får fortsätta leta efter den perfekta fåtöljen till vardagsrummet...