• Sanna87

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Hej! Jag och min man har bestämt oss för att vi vill gifta oss 2012, vi planerade först för ett bröllop hemma men när vi kom till gästlistan gav vi upp och sa " vi gifter oss på Mallorca istället, barnen och 2 vittnen. Så nu till alla frågor? Hur går vi tillväga? Vi vill helst gifta oss i alcudia, gärna på en strand, är detta möjligt? Vad ska vi börja med? Vilka kontaktar man, Är det svenska kontakter. Har noll koll så ni som själva har erfarenhet av detta får jättegärna skriva ner hur ni gick tillväga, vad ni började med, vilka ni kontaktade, när ska man boka resan, osv. Vill veta allt som går. Nu hoppas jag på er hjälp! Snälla Hälsningar Sanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-30 13:55
    Nu är det bestämt, 2012 gifter vi oss i alcudia/alcanada! Är det fler som planerar eller bestämt bröllop på mallis, eller går bröllopsresan dit, så välkomna att hänga på i den här tråden!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-20 00:06
    Juni:
    11 Mallisbröllop2012
    14 Alcudia2012
    18 Gerbera
    25 Mel T
    Juli: 
    Augusti:
    1 Vitvå2011
    30 - Sanna87

September:
    ?? Guanaca
    6 Ninjis
    27 Annelie643 ( eller 1 okt) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-23 18:59
    Juni:
    11 Mallisbröllop2012
    14 Alcudia2012
    18 Gerbera
    25 Mel T
    Juli:
    Augusti:
    1 Vitvå2011
    1 Mallis12
    30 - Sanna87

September:
    ?? Guanaca
    6 Ninjis
    27 Annelie643 ( eller 1 okt)

• Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia
  • Guanaca

Annelie, wow vilken ring du måste ha beställt! Mycket diamanter? Min vigselring kostade 400 ca En slät blank titanring. Halva priset fick vi på den eftersom vi köpte mannens ring samtidigt. Hoppas dina kläder passar bra

• Sanna87

Guanaca - jo, den känns jättebra.. men jag funderar på hur det går att stryka på chiffong, det står i den där lappen att det går, men gud, tänk om den förstörs, men samtidigt så måste jag ju stryka den, den är ju hur skrynklig som helst.
    Tråkigt om inte din klänning skulle passa, men hoppas det känns bättre med en freebra, annars får du köpa en från chicy, för det är klart du kan komma med en likadan klänning Skrattande
    Funderade också på en freebra, ska prova hur den känns med en vanllig bh, men jag tror att det kommer att bli alldeles för tjockt, så det får nog bli en freebra tror jag, men undrar hur en sådan sitter, om den sitter bra liksom?

• Mallisbröllop2012

Gerbera: Stort GRATTIS!!!!! :) Hoppas att er dag blev precis så som ni önskade!!!

• Annelie643

Den klänningen är verkligen jätte fin Sanna! Tror de blir super :) mina kläder har kommit i dag, ska testa i morgon då jag kommer hem från jobbet! Spännande!! Skulle vara så skönt att slippa leta mer... Guanaca: både bred ring och massa diamanter, dock så var de mer på originalet egentligen... Eller större iaf. Titanringar är läckert, känner flera som valt de :)

• Mallisbröllop2012

Här är en liten bild på oss, bilderna från fotografen (Johanna) dröjer några veckor :( så ni får hålla till godo med den här så länge! ;)
  • Mallisbröllop2012

o stort GRATTIS till Alcudia2012 oxå, så klart!!!!!! :) :)

• Annelie643

Så jätte fina ni är!! :) ser lyckliga & nöjda ut!

• Sanna87

Mallisbröllop - så fina ni var, ser verkligen härligt ut :)

• Sanna87

STORT Grattis till alcudia 2012 och gerbera, hoppas ni haft fantastiska dagar...

• Guanaca
    Mallisbröllop2012 skrev 2012-06-19 19:37:26 följande:

Här är en liten bild på oss, bilderna från fotografen (Johanna) dröjer några veckor :( så ni får hålla till godo med den här så länge! ;)
    Vackert!!!!!!!
Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia