• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • fröken lycka

vegetarian

Tack för ditt välkomnande, det värmer..

• MimmiMus

Hej, tjejer!

Min kombikur går som en dans!

Tittar in här lite då och då!

Vegeterian - vilket fantastiskt resultat!

Hörs snart igen!

Kram
    Mimmi

• MrsA

Hejsan!

Hur går det för er idag?!

Jag har varit lite hungrig idag. Och sur på mig själv att jag "måste" göra såhär för att nå en rimlig vikt. Om ni förstår vad jag menar...

Känns iallafall bra att ha kört igång!!

Ha det bra!

• fröken lycka

God afton!

Hoppas det går bra för er alla och att ni har haft en bra dag i rusket.

Min tredje dag har löpt på fint, har dock varit betydligt tröttare än vanligt..

Känns ok ändå, har inte vait direkt hungrig, förutom under turen på bokrean där jag som alltid botaniserade bland alla ljuvliga kokböcker.. suck!

• Buslinna

Än så länge går det strålande här! Fyra kilo på fem dagar och då var ju den första en rejäl fuskdag.

Imorgon ska jag dock jobba heldag, så jag får väl se hur det går. Hoppas inte behöva avbryta, men måste klara jobbet.

• fröken lycka

Buslinna

Oj, vilket resultat! Måste kännas fantastiskt bra!! Var stolt!

Var dag är en prövning, morgondagen kommer du klara galant!

• Buslinna

Jag är supernöjd! :) Det är lite lustigt att det går SÅ bra nu - förra gången gick jag ner tre kilo under hela den första veckan. Mycket mysko, men jag är bara glad för det. :)

• Helena (-_-)

Hejsan flickor!

Idag startade jag om på ren kur igen. Har försökt nu i flera veckor att starta om, men faller dit hela tiden. Nu är jag trött på det. Sommaren är snart här och då vill man ju känna sig lite fin. Plus att jag känner mig väldigt stor just nu och det är som ni vet ingen trevlig känsla =/ Har fått i mig 2 påsar (dricker på den andra just nu) och så har jag stått på crosstrainern i 15 min, har planerat att stå 15 min till senare. Vill inte ta ut mig för mycket under de första dagarna.

Nu ska jag köra på ren vilja och inget annat, önska mig lycka till =D

• Helena (-_-)

*hallå*

Här var det inte mycket action. Antar att alla sitter och tittar på melodifestivalen=D Dag 1 och 2 har gått bra, så jag antar att den värsta dagen blir imorgon =/

• fröken lycka

Hejsan hoppsan!
    Oj, vad dagarna går fort..

MrsA
    Hur har det gtt för dig? Hoppas du haft en bra helg.

Dag 6 för mig idag, känner mig piggare nu. Fick dock ett akut kebabtallriks behov igår, vilket är helt sjukt med tanke på att jag varken äter kött eller pommes i vanliga fall..
    Kände mig helt psyko, grät en skvätt och mixade mig en shake ist..

Hoppas ni andra har det super bra, ni är så duktiga!!!

Kram o hej!

Svar på tråden Cambridge Kuren