6 oktober 2007 fortsättningstråd 2
Nu har de stängt av vår tråd igen!!!
Så då startar jag en ny.
Hoppas alla som var i den gamla tråden hittar hit och att vi kan fortsätta våra disskutioner om bröllop och planering i den här tråden.
Nu har de stängt av vår tråd igen!!!
Så då startar jag en ny.
Hoppas alla som var i den gamla tråden hittar hit och att vi kan fortsätta våra disskutioner om bröllop och planering i den här tråden.
Saffranin
Vi delade A4a papper på hälften (stående format) och sen så skrev vi ut det som all text på i en annan nyans av papper. Som vi klistrar in så att utandömmet syns lite.
Men som sagt vi kommer lägga ut en bild på vår hemsida med en bild på korten när de väl är klara.
Förstod inte riktigt det där med det andra papperet, men ni hade i alla fall det formatet då alltså. Blir nog så för oss oxå och sen ett tunnare, lika stort papper inuti som vi skriver på. (Som en bok med två dubbelvikta A4 alltså...)
Saffranin:
Underbar klänning!!! Du är verkligen jättevacker i den!
Vår resa kommer att kosta ca 35 000 för oss båda för två veckor. Då åker vi förstaklass och bor på 5+ hotell först veckan och 4 sjärnigt hotell andra veckan. Frukost ingår så klart men inget mer, men jag tror inte att maten är så dyr i Thailand
Kenya är nog ett riktigt äventyr!!! Tänk att få åka på safari tillsammans med sin make !!!
Saffranin
Vi har nog likadant fast vårt innre papper är skuret lite mindre så att man ser "pärmarna" lite grann runt omkring.
va roligt att det finns en sån här tråd Jag o min sambo ska med gifta oss den 6/10. Kul o följas åt ju.
Saffranin:
Japp, jag frågar glatt alla i kören om de vill vara med och sjunga Det var kul, Annie blev lite paff "Men hur vet du vem det är?"
Tror definitivt att Sicilien skulle funka. Vi har bestämt oss nu. Det blir tre dagar Barcelona och sen tre dagar Aix-en-Provence (där jag bodde). Kommer bli jättefint. Längtat verkligen efter att komma tillbaka och visa Eric alla ställen.
Mirja,
Jag tar väldigt gärna tips, ös på bara.
Välkommen Kluddan!
Får väl som vanligt börja med att fråga var ni ska gifta er och hur långt ni kommt i planeringen?
Det blir nog Sicilien för oss till sist. Känns bra och blir definitvit billigare än andra alternativ.
Välkommen till tråden kluddan!
Vart ska ni gifta er? Och hur långt har ni kommit med planerandet?
ja vi har precis börjat planeringen. Sambon friade i september förra året men sen har det varit lite bumpigt på vägen men nu har vi bestämt oss
Vi ska gifta oss i Rinkaby Kyrka, som ligger ca 1 mil utanför Kristianstad i Skåne. Jag är uppväxt där men bor inne i Kristianstad. Det enda vi planerat hittintills är kyrka, lokal o datum
Frågade min bästa vän igår med om hon vill vara tärna o hon blev jätte glad. Sen har jag nog hittat min klänning på en sida här på nätet, fastna för den direkt. Kan ju skicka med en länk. Men min ska nog vara ljusrosa.
www.littlecoral.com/Wedding-Dresses-A-line/c10_19/p496/WC97-New-Lovely-Purfle-Satin-Princess-Like-Wedding-Dress-Gown/product_info.html
tänkte höra mer er om ni ska ha en till klännig o byta om till senare på kvällen? Hade inte en tanke på det men har läst på en del sidor här nu att det är många som gör så.