• SelMseh

Vänta med sex

Tänkte kolla lite vad ni här på BT har för åsikter om att vänta med sex tills efter bröllopet...

Finns det några här på BT som valt att vänta?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 23:56
    Alltså, finns det några här på BT som inte haft sex innan bröllopsnatten?

• Svar på tråden Vänta med sex
  • shakynose
    Alexxxi skrev 2009-09-28 13:56:51 följande:
    Ja för det är det! Och det tror jag på till 110% att det är svårare för killar! Jag säger inte att tjejer har mindre lust absolut inte! Men jag tror ändå vi har lättare att hålla på oss.Tycka vad du vill feministbrud! Jag anser dig som väldigt provocerande! Detta är inte första gång vi inte delar uppfattning om saker och ting! Jag anklagade inte sig för nåt! Sa bara att JAG riktar mig mot Stefan09 som individ och inte snackar om traditioner eller kultur eller vad det nu va du drog upp innan.
    Men att du säger emot dig själv är väl inte feministbruds fel?
    Att ni inte delar uppfattning är inte heller en provokation från hennes sida. Du upprör dig själv i onödan.
  • shakynose

Du riktar din beundran mot Stefan som individ enbart för att han är kille och oskuld, inte några andra omständigheter utan enbart för att han är kille och det är mer beundransvärt att vara kille och oskuld än att vara tjej och oskuld. Ser inte du hur du då klumpar ihop honom med alla andra killar?

• feministbrud

Jag tror att du har fel, men eftersom du blir så arg på mig så kan vi lämna den diskussionen nu.

Och ja, du har anklagat mig för att provocera och gör så igen: "Jag anser dig som väldigt provocerande!"

Alexxxi skrev 2009-09-28 13:56:51 följande:
    Ja för det är det! Och det tror jag på till 110% att det är svårare för killar! Jag säger inte att tjejer har mindre lust absolut inte! Men jag tror ändå vi har lättare att hålla på oss.Tycka vad du vill feministbrud! Jag anser dig som väldigt provocerande! Detta är inte första gång vi inte delar uppfattning om saker och ting! Jag anklagade inte sig för nåt! Sa bara att JAG riktar mig mot Stefan09 som individ och inte snackar om traditioner eller kultur eller vad det nu va du drog upp innan.
  • Alexxxi

Jag kan inte hjälpa ifall ni missförstått mina inlägg om ni har tagit det jag skrivit på det viset

Och jag är inte arg heller.

• shakynose
    Alexxxi skrev 2009-09-28 15:09:29 följande:
    Jag kan inte hjälpa ifall ni missförstått mina inlägg om ni har tagit det jag skrivit på det viset Och jag är inte arg heller.
    Vaddå missförstått?

Du har rakt ut anklagat feministbrud för att bara vilja provocera, och du har sagt att du anser att hon dessutom ÄR provocerande. Det är ganska allvarliga anklagelser eftersom du ifrågasätter hennes ärlighet och det är inte schysst.
  • feministbrud

Om du inte är arg kan du väl svara på frågan varför killar har svårare att vänta med sex, så ska jag bemöta detta.

Tycker du att jag provocerar nu så låt bli att svara.

Alexxxi skrev 2009-09-28 15:09:29 följande:
    Jag kan inte hjälpa ifall ni missförstått mina inlägg om ni har tagit det jag skrivit på det viset Och jag är inte arg heller.
  • Alexxxi

Ärlighet? Att jag tycker hon har provocerande kommentarer är la upp till mig att tycka? Är det förbjudet att tycka vad man vill nu?

Vill ni ta det som värsta stora anklagelsen så gör det! End of discussion! Jag tänker inte sitta här och skriva fram och tillbaka om såna här löjliga grejjer!

• Stefan09

Nu tycker jag det räcker med upprepningar det leder ju ingenstans ändå så chilla lite va. Jag håller med om att ni missförstår mycket här det är svårt att inte se. Ska vi försöka skriva lite ödmjuka inlägg istället för att blanda in genus forskning?

Ingen har anklagat någon för något så tagga ner nu!

Killar har helt enkelt svårare för att hålla på sig det är ett faktum även om alla har samma lust. Det är intressant att se skillnaderna mellan könen helt enkelt även om inte alla här håller med.

Att skriva att någon har fel är helt korrekt väldigt provocerande.

• Stefan09

Alexxi jag tycker inte du ska besvara inlägg utan sanning och innehåll helt enkelt, det är det ända sättet som går fram ibland.

• feministbrud

Tycker du att det är provocerande att jag ifrågasätter vad du skriver? Ursäkta, men jag trodde att detta var ett diskussionsforum.

Alexxxi skrev 2009-09-28 15:35:28 följande:
    Ärlighet? Att jag tycker hon har provocerande kommentarer är la upp till mig att tycka? Är det förbjudet att tycka vad man vill nu?Vill ni ta det som värsta stora anklagelsen så gör det! End of discussion! Jag tänker inte sitta här och skriva fram och tillbaka om såna här löjliga grejjer!
Svar på tråden Vänta med sex