Vi som går på Viktväktarna del 5
Hej igen.
Då startar jag en ny tråd för år 2010. Vi hoppas på många viktnedgångar men framförallt ett gott välmående genom träning och bra kost.
Ge järnet!!!
Hej igen.
Då startar jag en ny tråd för år 2010. Vi hoppas på många viktnedgångar men framförallt ett gott välmående genom träning och bra kost.
Ge järnet!!!
Det var ju inte alls så illa som jag befarade men det är inte alls roligt att sitta och vara missnöjd min sin insats under vekcan och känna sig svullen och dan, känns hela tiden som om jag kunnat gjort bättre, att det inte är på riktigt.
Denna vecka får jag i läxa: Planera! Mat och sovkloackan ska även inkludera redigt med motion och jag får väl försöka stilla mitt samvete för den dåliga närvaron på gymmet med att det blir bättre snart. Det är svårt dock det där med snart för jag är så kluven, vill jag eller vill jag inte, vad ska jag prioritera först? Svårt också när sambon inte verkar tycka någonting alls i frågan. Det är ju kul om du är hemma iböand men gör som du vill... ja det var ju engagerat!
Svanboet! Bra där Det var ju helt okej, juh!
Jag har överskridit med 4 points idag. Men jag känner mig inte så nedslagen för det.
Jag har varit på Yoga. Ingen fettförbrännare, men gud så skönt för min arma stackars kropp. Och bra mot inre stress
Imorgon är en ny dag.
Jag har gjort en soppa på vildsvin och en massa rotsaker.
Är rotsaker fortfarande "gratis" enligt "ProPoints-systemet"?
Hittade inte vildsvin i min bok, men jag antar att det hamnar under kategorin magert viltkött, eller?
Mums, imorgon blir det soppa
Jag fick negativt besked i går på ett jobb jag sökt . I dag har jag känt mig lite nere emellanåt. Men jag ska försöka att inte tröstäta .
Stackare! Har du möjlighet kan du kanske gå på ett box-pass eller annat typ slag och spark-pass på gymmet och få alla aggretioner där.
Vi tror på dig - och vill du nu knapra på något gott, skär en morot i stavar Vet att det inte alltid är vad man är sugen på en sån dag.
Sonja - Tackar, visst var det helt okej resultat men det kändes inte som om det var på riktigt eftersom jag kände mig svullen och "uppgången". Får se vad som händer nästa vecka. Det blir till att noga fylla i alla grejor jag äter och motionen måste komma igång igen. Ikväll bokas därför spinning!
Rotfrukter är fortfarande gratis med PP, all färska frukt och grönt är gratis i det nya systemet. Skulle också tro att vildsvin hamnar under magert vilt.
Tågjäntan! Så trist med jobbet, men vi tror på dig, som sagt. Låt inte detta knäcka dig och de mål du satt upp. Kram!
Jag blev så glad, för jag räknade ut att min soppa kostar mindre än 2,5 points/port Me like!
Då får man nästan lov att förstärka med en ostsmörgås eller äta många portioner.
Det är inte så farligt. Jag har ganska så bra karaktär. Men det känns ändå lite tråkigt att få ett sådant besked. Även om man stålsätter sig innan och tänkter att man inte ska blibesviken, så springer man så lätt i väg och börjar tänka på vad och hur man kan göra osv.
Tack för ert stöd!
tågjäntan- hoppas att det fixar sig. Blir själv arbetslös till höstterminen. Är lärare. Troligtvis ska jag fortsätta att plugga men det är inte helt fel att utbilda sig och få lite mer lön med ett annat jobb.
Svanboet- Bra jobbat. Du som trodde att det inte skulle bli så bra.