Vi som går på Viktväktarna del 5
Hej igen.
Då startar jag en ny tråd för år 2010. Vi hoppas på många viktnedgångar men framförallt ett gott välmående genom träning och bra kost.
Ge järnet!!!
Hej igen.
Då startar jag en ny tråd för år 2010. Vi hoppas på många viktnedgångar men framförallt ett gott välmående genom träning och bra kost.
Ge järnet!!!
Tackar!
Det är farligare att få besök av föräldrarna. De kom i går och mamma hade med sig farligt goda chokladmuffins med chokladglasyr med chokladbitar. Mmmmm.... Så här kommer dagens bekännelse: Jag åt 5 eller 6 stycken under dagen .
tågjäntan- oj,oj. Det var farligt goda muffins det där :) Ja, det är bara ta nya tag till kommande vecka. Det kommer säkert gå galant.
Lördag och fullspäckat schema. Upp tidigt och så 2,5 tim i slalombacken. -18 grader och jag frös som attan efteråt. Brådis, brådis, maken hade bandyträning dirket efteråt...så det blev pizza. Helgerna är verkligen farliga!!!
******** BÖRJA KOPIERA HÄR **********
Svanboet: Borås/Gbg, 27 år, möte onsdagar, 36 veckor (v.20, 2009), vikt v2: 92,3kg (-1.2)
tågjäntan: Gbg, 38 år, vägning oregelbundet ca en gång per månad. Startvikt ca 80 kg maj/juni. Målvikt 60kg. 11/1 --> 70,0 kg.
Diz: Hbg, 27år, möte måndagar, start sep/ok-09 87,3kg, Målvikt 65 kg, vikt 18/1 82,2kg
ThereseStefan, 26 år. Oregelbunden vägning. Startvikt 58,2kg i november. Målvikt 55kg i juni.
Sonja68, 41 år, Vägning varje måndag. Startvikt 59,7 kg, Målvikt 52 kg. Vikt 25/1 v.1: 58,7 (-1 kg)
fyll på med de uppgifter du vill delge oss andra i tråden...
Jahaja, -1 kg och -1 cm i midjan och över stussen. Och jag som övertrasserat mitt pointskont å det grövsta. Men jag har ändå skrivit upp allt. Därför har jag förmodligen övertrasserat mindre än vad jag annars skulle ha gjort...
Men det blir väl så att bakslaget kommer vid nästa veckas vägning.
Hur har helgen gått för er andra?!
Åt fanders... :P
Vi åt "i brist på tid och energi"-pizza i torsdags, och sen spårade det ut så in i fanders... Det har blivit både chips och godis och fan och hans moster. Och det är väl som det är, men jag har slarvat med checklistan, så jag har ingen koll, vilket är tio tunnor värre..
Diz, jag var alltså inte ensam om att käka pizza i helgen...
Men du, fram med checklistan idag då istället! Släpp inte kollen...
Jopps, dagen är listad redan, försöker komma ihåg vad som ätits i helgen, för att ha någon koll, men det är svårt. I veckan ska jag köra fullt ut med dagboken, vad som ätits och framförallt VARFÖR. Skrämmande läsning det där...
Jag har en tendens att äta slisk o sött/fett när jag grälat med maken. Och sen "firar" vi när vi försonas! Dumt, men så är det faktiskt...
Här har helgen varit bra som vanligt. Promenader och riktig varm choklad har toppat min helg. Idag var jag och tränade känns skönt i hela kroppen nu. Viktnedgången är väl sådär -0,8kg.
Kämpa på tjejer.