Åååå nu var det sååå länge sedan jag var här inne och läste och skrev.. Men nu är äntligen kalasandet över, fullt ös både lör och sön, min son fyllde 1 år ja. Väldigt kul men mycket som ska fixas och göras (hoho vågar knappt tänka på hur det ska bli när bröllopet kommer)... När alla sen gått hem igår så börjar sonen bli grinig och får 40 graders feber så inatt har jag sovit en timme och dagen idag (hans riktiga födelsedag som vi skulle fira i lugn och ro bara lilla familjen) har inte varit bättre, hoppas han sover i natt.. phu.. tycker barn brukar sova när de är sjuka..
Hur är det med dig nu jämntjock? Börjar du känna dig som en människa igen? Väldigt snyggt med svart och lila om jag inte sagt det förut:), har du kollat klänningar på bonprix, tyckte att de hade en del svarta klänningar när jag kollat där för ett tag sedan, eller de kanske ska vara långa?
Jag vet inte hur vi ska placera borden än.. Men det kommer bli traditionellt E bord, med minst fyra tungor, kan man ha fem? Jag har klippt ut massa papper skalenligt så jag ska kunna provlägga ut dem här hemma, men har inte kommit så långt än.. Vi kommer inte ha några stolsöverdrag, tycker inte det behövs, men vill man så kan man använda sig av knoppanlakanen som du skrev, har sett en bra beskrivning på det någonstans, undra om det inte var här inne på BP förresten.. med film och allt..
Hur har ni tänkt transportera er från kyrkan? Vi har inte bestämt än, det hade ju varit häftigt med häst och vagn men det blir nog någon bil av något slag.