• Lapinette

Nästa anhalt ...

Då är det dags igen! Vart går nästa resa? Kanske till en liten stuga på den svenska landsbygden, en helg fylld med vänner, god mat och gott vin eller blir det safari i Sydafrika? Vilket som så följs vi åt här och ger varandra tips och idéer som förgyller vår tillvaro.

Har lagt ned några av våra gamla trådar här. Ibland behöver man ju gå tillbaka och kopiera lite tips.

Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html
    All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html
    Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html
    En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html
    Restråden som aldrig tar slut:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3208871.html

• Svar på tråden Nästa anhalt ...
  • Tinga

Imorgon bitti bär det av till Helsingfors för oss. Kan bara inte fatta varför vi bokade flyg kl. 8.10 imorgon bitti; nu måste vi ju gå upp i svinottan. Jaja, har bara oss själva att skylla. Ser fram emot frukostbuffén på hotellet; enligt TripAdvisor är den i toppklass. Sen ser jag förstås fram emot en massa andra saker också; håller just nu på att fundera på vilka restauranger vi ska sikta in oss på. Oftast bokar vi inte i förväg, men jag är inne på att göra det den här gången. Har en guidebok med en del bra tips, så problemet är snarast att välja.

• Lapinette

AAhhh... så det blir en resa till Helsingfors. Så vi kommer att få London och Helsingfors tips här på tråden i nästa vecka .

• nennesjuttioåtta

Tinga
    vart ska ni bo?

• Ab fab

när jag var yngre var jag mycket i London men de senaste åren har det varit långt mellan besöken. I och för sig var jag där i januari men då var det jobb så det blev inte så mycket mer än Lloyds, restaurang och hotell

• Ab fab

Helsingfors- glöm inte att ta en drink på Hotel Tornis takbar. Skönt ställe och fantastisk utsikt

• nennesjuttioåtta

Ååh jag gillar Helsingfors! Ha det så kul och klä er ordentligt för det ska väl inte vara så där hejdundrande varmt direkt...

• norgejente

Nu bär det snart av till Champagne på bröllopsresa Gifter oss på lördag och drar på söndag. Med god hjälp från er har vi nu bokat hotell och är väldigt spända på hur det kommer bli!

• Lapinette

norgejente - ha det så underbart, både på bröllopet och resan!!

Svar på tråden Nästa anhalt ...