Vad är det för fel med brudöverföring??
Varför tycker vissa att det är så hemskt med att pappan lämnar över sin dotter vid altaret???
Varför tycker vissa att det är så hemskt med att pappan lämnar över sin dotter vid altaret???
Hehe... Min prelle är stor rökare och har varit med på mina föräldrars fester så honom kan man snacka med så jag kommer fråga honom vad han anser... Jag som hela tiden trott att detta har varit en grej med stark respekt i.. Så det blir vi som par och prellen som tar det gemensamma beslutet...
Jo, jag bara ifrågasatte varför hon ifrågasatte dig.. ;)
vad har hans syn på brudöverlämmning med fester och rökande att göra?? Jag hittar verkligen ingen koppling där.. mina föräldrar är rökare båda två, inte nykterister och präster men tycker ändå inte att brudöverlämmning hör hemma i kyrkan..
Sen stavas det med Ä PrÄlle....
Eller så kan vi lägga ner.. Jag ansåg att det va en lite fredagsfräckis men inte du! herre gud har jag hamnat på www.familjeliv.se eller är det faktiskt här vi är lyckliga blivande brudar??? Jag trodde alla ville ha denna sida som en stöttepelare och att få dela med sig av allt kul och oro men alla verkar ju bara hacka på varann idag...
Men är det nåt att hänga upp sig på??
engetligen inte, men jag har under en längre tid stört mig på att folk verkar ha problem med att stava till just präst, och nån gång måste väl även min bägare få rinna över på just den fronten?
Nu tänkte ju jag mer på mitt bröllop om min pappa kan föra in mig eller inte..
Jag la för en sekund svälten i mellanöstern åt sidan för en stund... Straffa mig!
;) ;) ;P
*trycker på gilla knappen*